خمام - مهلت ۷۲ ساعته اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال به فدراسیون به‌خاطر محسن فروزان
با توجه به عدم صدور کارت بازی صورت‌گرفت ؛

مهلت ۷۲ ساعته اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال به فدراسیون به‌خاطر محسن فروزان

فروزان در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر با پارس جنوبی قرارداد امضا کرد، اما هنوز کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است.

جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ KHNA84976

با وجود اینکه نزدیک به یک‌سال از اتفاقات دیدار تراکتور و سپیدرود در لیگ هجدهم می‌گذرد، محسن فروزان همچنان اجازه بازی در لیگ برتر را ندارد. دروازه‌بان با تجربه فوتبال ایران بعد از آن ماجراها یک ماه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تعلیق شد، اما بعد از آن حکمی برای پرونده وی صادر نشد و او همچنان نمی‌تواند در هیچ تیمی بازی کند.
این درحالی است که بند ۳ از ماده ۶۵ آیین‌نامه کمیته اخلاق تأکید می‌کند که فرد تعلیق‎شده بعد از سپری‌کردن دوره تعلیق خود تا زمان صدور حکم می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد، اما درباره این‌دروازه‌بان خمامی با گذشت حدود ۸ ماه هنوز مجوز بازی صادر نشده است.
اینک بعد از آنکه کمیته صیانت AFC هم در مردادماه پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال را در این خصوص داده و تأکید کرده که فروزان تخلفی مرتکب نشده، حکم این دروازه‌بان باز هم از سوی فدراسیون ایران صادر نمی‌شود. در این شرایط، اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال روز گذشته طی یک اخطاریه به فدراسیون علت عدم صدور مجوز برای فروزان را خواستار شده و اعلام کرده در صورتی که طی ۷۲ ساعت کارت بازی او برای تیم پارس جنوبی جم صادر نشود، موضوع از طریق فدراسیون جهانی فوتبال پیگیری خواهد شد.

به گزارش خمام‌نیوز، فروزان در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر با پارس جنوبی قرارداد امضا کرد، اما هنوز کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است.


موضوع : فوتبال
منبع : ورزش ۳
http://khna.ir/84976

دیدگاه شما چیست ؟!