خمام - استعفای دسته‌جمعی سرپرست و کادر فنی تیم فوتبال نونهالان شهرداری
ویژه

استعفای دسته‌جمعی سرپرست و کادر فنی تیم فوتبال نونهالان شهرداری

حمیدرضا نجاتی «سرپرست»، امیر رستگار «سرمربی»، شهرام جعفری «مربی»، سجاد پورباقر «مربی دروازه‌بان» و سینا زیبایی «بدن‌ساز» تیم نونهالان شهرداری خمام طی نامه‌ای خطاب به شهردار خمام و مدیرعامل باشگاه شهرداری به‌صورت دسته‌جمعی استعفا کردند.

دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ KHNA84326

حمیدرضا نجاتی «سرپرست»، امیر رستگار «سرمربی»، شهرام جعفری «مربی»، سجاد پورباقر «مربی دروازه‌بان» و سینا زیبایی «بدن‌ساز» تیم نونهالان شهرداری خمام روز گذشته طی نامه‌ای خطاب به شهردار خمام و مدیرعامل باشگاه شهرداری به‌صورت دسته‌جمعی استعفا کردند.
در نامه‌ی استعفا که تصویر آن در اختیار تحریریه خمام‌نیوز قرار گرفته و به امضای نامبردگان رسیده، به شرایط پیش‌آمده در بازی نونهالان شهرداری خمام در مصاف با تیم مهر رشت که با شکست ۵ بر ۲ شهرداری در عضدی همراه بود اشاره گردیده و عنوان شده : در دیدار هفته اول از مرحله دوم با عدم حمایت باشگاه شهرداری بابت در اختیار گرفتن بازیکنی که در کل لیگ برای تیم نونهالان بازی نموده مواجه بوده‌ایم، که از سوی سرپرست تیم نوجوانان شهرداری خمام اجازه حضور در مسابقه مذکور را نداشته است.
امضا کنندگان نامه با تاکید بر آنکه موضوع مذکور اعتراض اولیای بازیکنان را در بر داشته، افزودند : استعفای خود را بابت بی‌مهری‌‌ها، عدم رعایت اصول حرفه‌ای، تصمیمات غیرفنی و غرض‌ورزانه‌ی برخی‌از مسوولین این‌باشگاه اعلام می‌نماییم.


موضوع : شهرداری، فوتبال
http://khna.ir/84326

دیدگاه شما چیست ؟!