خمام - رضا بهشتی از انصراف داوطلبی خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد
با انتشار یک بیانیه ؛

رضا بهشتی از انصراف داوطلبی خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد

رضا بهشتی‌دافچاهی، نوشت : نباید از حسادت‌ها و خباثت‌های بی‌حد و حصر کسانی که فتوت، جوانمردی و وجدان را شرمنده نمودند غافل شد.

دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۹:۱۰ KHNA84140

بنابر اعلام روز گذشته‌ی هیات نظارت بر انتخابات گیلان برای رقابت در این‌دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۶ نفر در رشت تأیید صلاحیت شده‌اند، اما گفتگوی خمام‌نیوز با داوطلب خمامی کرسی نمایندگی مجلس از انصراف وی در روزهای گذشته حکایت دارد.

در متن بیانیه‌ای که روز گذشته از سوی رضا بهشتی‌دافچاهی در اختیار تحریریه خمام‌نیوز قرار گرفته، آمده است : شوق خدمت به مردم مرا واداشت تا برای خدمتی بیشتر با اختیاراتی گسترده‌تر در عرصه انتخابات مجلس وارد شوم، اما در مسیر راه علی‌رغم همه اقدامات انجام شده، با ارزیابی از شرایط موجود، مشورت با صاحب‌نظران در عرصه سیاسی و فرصت کوتاه باقیمانده به نظر می‌رسد قدری از برنامه‌های از پیش تعیین‌شده فاصله داریم.
وی با بیان اینکه نباید از حسادت‌ها و خباثت‌های بی‌حد و حصر کسانی که فتوت، جوانمردی و وجدان را شرمنده نمودند غافل شد، افزود : اینجانب با انصراف از رقابت در عرصه انتخابات مجلس یازدهم با افتخار برای سربلندی کشور عزیزم همگام با مردم در دوم اسفند پای صندوق رای حاضر می‌شوم و از همه اعضای ستاد و هواداران خود می‌خواهم که با همه توان در جهت افزایش مشارکت و شکوه انتخابات تلاش نمایند.
این‌پزشک خمامی با ابراز امیدواری از آنکه با پایبندی به ارزش‌ها و پیروی از خط ولایت همچون گذشته به‌عنوان سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم عزیز که به فرمایش حضرت امام «ره» ولی‌نعمت هستند کوشا باشم، نوشت : در عرصه پزشکی نیز از ادامه خدمت‌رسانی به اقشار مستضعف عقب‌نشینی نمی‌کنم، بلکه مصمم‌تر از گذشته با برنامه‌ها و تدابیر جدیدتری گام برمی‌دارم.
وی در بخش دیگری از بیانیه‌ی خود ضمن پاسداشت مقام والای شهدا به‌ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و درگذشتگان سانحه هوایی، خاطرنشان ساخت : امید است با شرکت باشکوه خود در انتخابات پیش رو برای تحقق خواسته‌های بحق مردم، امور قانونگذاری کشور را به دست افرادی بسپاریم که به مردم، رهبر و کشور عشق می‌ورزند و به‌دنبال راهکارهای مناسب برای مقابله با فساد، برون‌رفت از شرایط موجود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم باشند.

به گزارش خمام‌نیوز، مردم رشت در خانه ملت ۳ کرسی دارند، که هم‌اکنون غلامعلی جعفرزاده، محمدصادق حسنی و جبار کوچکی‌نژاد بر آن‌ها تکیه زده و تاکنون دو سوم از نمایندگان فعلی بنابر اعلام غیررسمی برخی منابع خبری موفق به دریافت تایید صلاحیت شده‌اند.


موضوع : انتخابات، مجلس
http://khna.ir/84140

دیدگاه شما چیست ؟!