خمام - صدور ۳۵۵ گواهی تولد و ۲۸۰ گواهی فوت در ۹ ماهه نخست امسال / تاکنون ۶۱ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده‌اند
ویژه
رییس اداره ثبت احوال خمام :

صدور ۳۵۵ گواهی تولد و ۲۸۰ گواهی فوت در ۹ ماهه نخست امسال / تاکنون ۶۱ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده‌اند

به گفته‌ی محمد اصلانی، محمدابراهیم حقگو «متولد سال ۱۳۱۳» مسن‌ترین فردی است که سند آن در اداره‌ی ثبت احوال خمام موجود است.

پنج شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ KHNA84070

رییس اداره ثبت احوال خمام با اشاره صدور ۳۵۵ گواهی تولد در ۹ ماهه نخست امسال، عنوان کرد : فاطمه و نازنین‌زهرا بیشترین نام‌های ثبت‌شده برای دختران و امیرعلی و ابوالفضل بیشترین نام‌های ثبت‌شده برای پسران از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه می‌باشد.
محمد اصلانی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه برای ۲۸۰ نفر در ۹ ماهه‌ی مذکور گواهی فوت صادر گردیده، افزود : بر اساس آمار وزارت بهداشت بیماری قلبی و عروقی و همینطور سکته قلبی به‌عنوان بیشترین علل مرگ و میر در بخش خمام به‌شمار می‌رود، که این‌آمار در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وی همچنین تعداد ازدواج‌های ثبت شده در بازه زمانی ۹ ماهه را ۳۰۱ مورد اذعان نموده و گفت : محمدابراهیم حقگو «متولد سال ۱۳۱۳» مسن‌ترین فردی است که سند آن در اداره‌ی ثبت احوال خمام موجود است.
اصلانی با اشاره به ثبت‌نام ۶۱,۵۶۷ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی و صدور ۵۱ هزار فقره کارت تاکنون، بر لزوم اقدام برای دریافت کارت هوشمند و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی برای دریافت خدماتی همچون امور بانکی تاکید کرد.

به گزارش خمام‌نیوز، جمعیت بخش خمام بر اساس نتایج سرشماری رسمی کشور در سال نود و پنج ۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر بوده، اما تاکنون بیش‌از ۶۱ هزار نفر در خمام برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده‌اند.
همچنین ثبت احوال از ارایه آمار مربوط به تعداد گواهی طلاق در این‌بخش خودداری نموده و آخرین آمار ارایه‌شده درحالی به سال ۱۳۹۶ باز می‌گردد که عنوان شده بود «بخش قابل توجهی از طلاق‌های ثبت شده در خمام متعلق به ساکنین این‌بخش نمی‌باشد».


موضوع : ثبت احوال، مصاحبه‌ها
http://khna.ir/84070

دیدگاه شما چیست ؟!