خمام - کمال ملایی در نخستین رویداد نوآوری روستایی کشور به‌عنوان دهیار نوآور برگزیده شد
ویژه
به‌عنوان تنها نماینده از گیلان ؛

کمال ملایی در نخستین رویداد نوآوری روستایی کشور به‌عنوان دهیار نوآور برگزیده شد

جشنواره «روستایی شو»، نخستین رویداد نوآوری روستایی کشور امروز در سالن ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های تهران خاتمه یافت.

چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ KHNA83940

جشنواره «روستایی شو»، نخستین رویداد نوآوری روستایی کشور امروز در سالن ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های تهران خاتمه یافت.
روستاییان سراسر کشور در این‌رویداد نوآوری‌های خود را در قالب فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و آثار دریافت شده از روستاییان نوآور در ۳ گروه روستایی نوآور، روستای نوآور و دهیار نوآور توسط کمیته داوری جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت، که ۱۰ برگزیده از میان حدود ۱۴۰ اثر منتخب معرفی و تجلیل شدند.
گروه روستایی نوآور شامل ۶ منتخب، گروه روستای نوآور شامل ۲ منتخب و گروه دهیار نوآور شامل ۲ منتخب بوده، که کمال ملایی «دهیار روستای دهنه‌سر شیجان» به‌عنوان یکی‌از دهیاران نوآور کشور و تنها فرد برگزیده از گیلان انتخاب شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، شناسایی و معرفی شاخه‌های دانش بومی منطبق با کهن الگوها، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، شناسایی و معرفی روش‌های نوآورانه، ترویج و گسترش نوآوری‌ها، تجربیات و ایده‌های نوین برای الگوبرداری مناسب و ارتقای جایگاه و منزلت روستانشینی با تقدیر و اهمیت‌بخشیدن به تلاش‌ها و نوآوری‌های روستاییان از اهداف برگزاری این‌رویداد ۳ روزه بوده است.


موضوع : افتخارات، در روستا، دهیاری
http://khna.ir/83940

دیدگاه شما چیست ؟!