خمام - دستور تخریب مغازه‌ها در روستای مرزدشت از سوی بخشداری صادر نشده است
بخشدار خمام مطرح کرد :

دستور تخریب مغازه‌ها در روستای مرزدشت از سوی بخشداری صادر نشده است

به گفته‌ی رضا مهدوی، تخریب با اختیارات و تشخیص اداره راهداری صورت پذیرفته و این‌پرونده همچنان برای پیگیری امور قانونی مفتوح است.

سه شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۰۹ KHNA83741

بخشدار خمام درخصوص موضوع تخریب چندین مغازه در روستای مرزدشت، عنوان کرد : این‌مغازه‌ها در ماه‌های اخیر بدون مجوز قانونی احداث شده و بخشداری به مالکان اخطاری مبنی‌بر ضرورت تشکیل پرونده داده بود تا ضمن حضور در کمیسیون ماده ۹۹، پیگیری‌های لازم جهت احراز شرایط قانونی و صدور پروانه صورت بپذیرد.
رضا مهدوی امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه مالکان تا پیش‌از تخریب هیچگونه همکاری با بخشداری صورت نداده و اقدام به ساخت و ساز تجاری و بدون مجوز در محدوده‌ای نسبتاً واقع‌در حریم راه اقدام کردند که با اخطارهای متعدد بخشداری همراه بود، افزود : روز شنبه نامه‌ی استعلام به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال شد، که آنها پس‌از بررسی، طبق مقررات و شرایط خود اقدام نموده و شاهد تخریب مغازه‌ها در روز یکشنبه در مدت‌زمان کمتر از ۲۴ ساعت بوده‌ایم.
وی با اشاره به آنکه تخریب در حوزه اختیارات بخشداری نبوده و دستور تخریب از سوی بخشداری صادر نشده، تصریح کرد : تخلف مالکان مغازه‌ها در ساخت و ساز محرز بوده و همچنان منتظر آن هستیم تا از سوی آنان نسبت به تشکیل پرونده به‌منظور انعکاس در کمیسیون ماده ۹۹ گام برداشته شود.
مهدوی با تاکید بر ضرورت پرهیز از ساخت و سازهای بی‌رویه و تخلف ساختمانی در بخش خمام و لزوم پیگیری روند قانونی، یادآور شد : متاسفانه برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب دست به اقدام غیرقانونی می‌زنند، که در این‌راستا با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.
به گفته‌ی وی، تخریب با اختیارات و تشخیص اداره راهداری صورت پذیرفته و این‌پرونده همچنان برای پیگیری امور قانونی مفتوح می‌باشد.


موضوع : بخشداری، تخریب، در روستا
http://khna.ir/83741

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1398/09/28 - 10:47 می‌نویسد :

    دروغ میکویی مثل [!]