خمام - مشکل قطعی تلفن همراه در محدوده دافچاه تا پایان هفته برطرف می‌‌شود / وصل مجدد تلفن ثابت ۶۰۰ مشترک روستایی تا ۱۵ روز آتی
ویژه
رییس اداره مخابرات خمام :

مشکل قطعی تلفن همراه در محدوده دافچاه تا پایان هفته برطرف می‌‌شود / وصل مجدد تلفن ثابت ۶۰۰ مشترک روستایی تا ۱۵ روز آتی

رییس اداره مخابرات خمام از پیگیری برای رفع مشکل قطعی خطوط تلفن‌های ثابت و همراه در محدوده روستای دافچاه خبر داد.

دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ KHNA83324

رییس اداره مخابرات خمام از پیگیری برای رفع مشکل قطعی خطوط تلفن‌های ثابت و همراه در محدوده روستای دافچاه خبر داد.
ساسان شافعی امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به خسارت وارده به ساختمان و تجهیزات مخابراتی مرکز روستای دافچاه در جریان حادثه‌ی حریق اخیر، عنوان کرد : تجهیزات مخابراتی با توجه به آتش‌سوزی و متعاقب آن خیس‌شدن دستگاه‌ها در عملیات اطفاء حریق دچار آسیب شده، اگرچه تاکنون برآورد مالی از خسارت وارده از سوی اداره‌ی خسارت مخابرات استان گیلان اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه سالنی که دچار حریق شده قابلیت نصب سیستم جدید را نداشته و اتاق دیگری برای نصب سوییچ و دستگاه BTS طراحی و برنامه‌ریزی شده، تصریح کرد : پیش‌بینی می‌شود مشکل قطعی خطوط تلفن همراه با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته تا پایان هفته جاری مرتفع گردد.
شافعی با تاکید بر لزوم سرعت‌بخشیدن به رفع مشکل خطوط ثابت و همراه، افزود : ساختمان مرکز مخابرات دافچاه نیازمند تعمیر و تجهیز بوده و تلاش می‌شود با بیشترین سرعت ابتدا مشکل ارتباط سیار و تلفن‌های همراه برطرف شده، سپس به وضعیت مرکز هزار شماره‌ای دافچاه رسیدگی شود.
به گفته‌ی وی، حدود ۶۰۰ مشترک فعال تلفن ثابت در دافچاه، اشمنانطالم، کته‌کول و … از سرویس‌دهی مرکز مخابرات دافچاه استفاده می‌کنند، که مشکل خطوط ثابت با توجه به پیگیری‌ها و قول مساعد مدیر منطقه‌ای و معاونت شبکه طی ۱۵ روز آتی برطرف خواهد شد.


موضوع : آتش نشانی، اداره مخابرات، حریق، وعده
http://khna.ir/83324

۲ دیدگاه

  • محمد حسین صلوا تی پور در مورخ 1399/06/19 - 18:28 می‌نویسد :

    باسلام تلفن به شماره [!] بعلت ۱۵ متر سر قت سیم مدتی است قطع مشده لطف کنید وصل شود کمر بندی ازادگان بن بست پنجم [!] ممنونم

  • رضائئ در مورخ 1402/04/05 - 01:42 می‌نویسد :

    تلفن ثابت گورابجیر صحرا چند سال است که قطع می باشد


وصل مجدد تلفن ثابت ۶۰۰ مشترک روستایی
۱,۵۹۶ روز گذشت