خمام - با عوامل گران‌فروشی و افزایش قیمت کالاهای اساسی برخورد می‌شود / افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل غیرقانونی است

با عوامل گران‌فروشی و افزایش قیمت کالاهای اساسی برخورد می‌شود / افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل غیرقانونی است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان، گفت : مردم می‌توانند هرگونه تخلف در این‌زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کنند.

سه شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۸ KHNA83196

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه همکاری و مشارکت آحاد مردم برای کنترل بازار و مبارزه با عوامل سودجو به‌ویژه در این‌برهه حساس زمانی امری لازم و ضروری است، اظهار کرد : برای مبارزه و برخورد فوری و جدی با عوامل گران‌فروشی و افزایش قیمت هرگونه کالاهای اساسی آمادگی کامل داریم.
منصور انصاری با بیان اینکه این‌نهاد نظارتی رسیدگی به تخلفات و پرونده‌های شکایت از واحدهای متخلف را در دستور کار خود قرار داده، اذعان کرد : مطمئناً با اقدام فوری دستگاه‌های نظارتی و با هوشیاری مردم عرصه بر متخلفان تنگ می‌شود و شاهد آرامش و پایداری ثبات در سطح بازار بوده و مردم استان گیلان برای ارائه شکایات یا جهت با خبر شدن از نتایج پرونده‌ها می‌توانند به سامانه‌های شبانه‌روزی ۱۳۵ و ۳۰۰۰۱۳۵ مراجعه کنند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به غیرقانونی بودن افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل، گفت : با توجه به افزایش قیمت بنزین و اختصاص سهمیه برای ناوگان حمل و نقل شهری هیچ راننده‌ای حق افزایش قیمت کرایه را در بخش حمل بار و مسافر ندارد.
محمدرضا نازک‌کار، تصریح کرد : مردم می‌توانند هرگونه تخلف در این‌زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کنند.


موضوع : بازار
منبع : ۸ دی
http://khna.ir/83196

دیدگاه شما چیست ؟!