خمام - وضعیت دیدار ناتمام کشاورز املش و شهرداری خمام با نتیجه ۲ بر ۱ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت
در هفته دوازدهم لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

وضعیت دیدار ناتمام کشاورز املش و شهرداری خمام با نتیجه ۲ بر ۱ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری خمام و کشاورز املش به میزبانی املشی‌ها نیمه‌تمام ماند.

پنج شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ KHNA83052

دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری خمام و کشاورز املش به میزبانی املشی‌ها نیمه‌تمام ماند.
در این‌مسابقه که عصر امروز در چارچوب هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان در زمین ورزشی شهدای خرشتم پیگیری شد، تیم داوری بازی‌را نیمه‌تمام اعلام نموده و وضعیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
شهرداری خمام که با تک‌گل امیرحسین پورصالحی در دقیقه ۳۵ پیش افتاده بود، نیمه اول را پس‌از گل دقیقه ۴۲ حریف به رختکن بازگشت و این‌کشاورز املش بود که توانست با گل دقیقه ۶۰ نتیجه را به سود خود تغییر دهد، اگرچه رضا محمدیانی و حمید نیک‌نژاد «سرمربی و سرپرست تیم شهرداری» در ادامه اعتراضات کادرفنی شهرداری خمام نسبت به قضاوت این‌دیدار در دقیقه ۷۰ با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شده و این‌موضوع با خروج تیم از زمین و بازگشت مجدد پس‌از صحبت با ناظر داوری صورت پذیرفت.
حواشی دیدار هفته دوازدهم علیرغم ورود نیروی انتظامی نه تنها خاتمه نیافت، بلکه در نهایت تیم داوری زمین مسابقه را ترک نموده و وضعیت دیدار ناتمام دو تیم کشاورز املش و شهرداری خمام با نتیجه ۲ بر ۱ به سودی املشی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش خمام‎‌نیوز، تیم ۱۵ امتیازی شهرداری خمام تا پایان هفته یازدهم در جایگاه هفتم از جدول لیگ برتر نوجوانان گیلان قرار داشته و کشاورز املش با ۹ امتیاز پس‌از شهرداری‌چی‌ها در جایگاه دهم ایستاده است.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/83052

دیدگاه شما چیست ؟!