خمام - بسیاری از معابر و خیابان‌های خمام با کوچکترین بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود
بخشدار در جلسه ستاد حوادث شهرستان :

بسیاری از معابر و خیابان‌های خمام با کوچکترین بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود

رضا مهدوی، گفت : با کوچکترین بارندگی بسیاری از معابر و خیابان‌های خمام دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود، که باید تمهیدات جدی برای آن اتخاذ شود.

دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ KHNA82415

میرشمس مؤمنی‌زاده روز گذشته در جلسه ستاد حوادث شهرستان رشت، اظهار داشت : شهرستان‌ رشت از جمله شهرستان‌های حادثه‌خیز گیلان است که با توجه به این شرایط باید برای مقابله با بحران‌های احتمالی در فصول پاییز و زمستان آمادگی لازم را داشته باشیم.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره بر لزوم آمادگی نیروهای انسانی و عوامل اجرایی در زمان بحران، عنوان داشت : ماشین‌آلات و تجهیزات قابل استفاده در مواقع بحرانی باید از حالا پیش‌بینی شود و این تجهیزات و امکانات برای مقابله با بحران آماده شود.
مؤمنی‌زاده با بیان اینکه در شش‌ماه آتی قطعاً شاهد بارش شدید باران و برف خواهیم بود، تصریح کرد : از حالا باید پیش‌بینی‌های مناسبی از نوع تهدیدات در مواقع بحران را داشته باشیم تا برای حفظ جان و مال مردم و جلوگیری از خسارات، اقدامات پیشگیرانه مناسبی انجام شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به ضرورت حضور میدانی مدیران اجرایی در زمان بحران، افزود : در مواقع بحرانی در کنار اقدامات تأثیرگذار، حضور میدانی مدیران اجرایی در بین مردم باعث ایجاد شرایط روانی بهتری می‌شود، لذا مسوولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید این عمل را انجام دهند.
وی با بیان اینکه شهرداران و بخشداران در زمان بحران موظف به انجام اقدامات پیشگیرانه هستند، گفت : بخشداران و شهرداران هر کدام به صورت مجزا و جداگانه بایستی بانک اطلاعاتی کاملی از تعداد نیروهای انسانی، نوع خدمات‌رسانی آنها، امکانات دولتی و خصوصی داشته باشند تا در مواقع بحرانی از آن بانک اطلاعاتی استفاده کنند.

رضا مهدوی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به افزایش سیلاب در بخش خمام، اظهار داشت : حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای جلوگیری از بحران آب‌گرفتگی در بخش خمام هزینه شده و در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه اساسی برای مقابله با بحران سیلاب صورت پذیرفته است.
بخشدار خمام با بیان اینکه با کوچکترین بارندگی بسیاری از معابر و خیابان‌های خمام دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود که باید تمهیدات جدی برای آن اتخاذ شود، خاطرنشان کرد : برای مقابله جدی با این‌بحران نیازمند مساعدت و کمک بیشتری از سوی مدیران اجرایی هستیم.


موضوع : بخشداری، در روستا، در شهر، شهرداری
منبع : تسنیم
http://khna.ir/82415

دیدگاه شما چیست ؟!