خمام - تیم شهرداری خمام به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان صعود کرد
با پیروزی برابر حریف صدر جدولی ؛

تیم شهرداری خمام به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان صعود کرد

شهرداری خمام با ارائه یک بازی تماشاگرپسند تیم آینده‌سازان سیاهکل را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد.

جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ KHNA82328

شهرداری خمام با ارائه یک بازی تماشاگرپسند تیم آینده‌سازان سیاهکل را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری خمام و آینده‌سازان سیاهکل عصر امروز در چارچوب هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان گیلان در زمین علی بحری خمام برگزار شد.
نماینده خمام در ابتدا بازی‌را تحت اختیار خود داشت و توانست با گل‌های امیرحسین پورصالحی در دقیقه ۸ و علیرضا زحمتکش در دقیقه ۱۳ به گل دست یافته، هرچند در ادامه به بازی دفاعی روی آورد و گل میلاد حیدری در دقیقه ۲۷ برای سیاهکلی‌ها موجب شد تا دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۱ به رختکن باز گردند.
اگرچه نماینده سیاهکل که برای پیروزی خارج از خانه آمده بود با گل امیررضا عبدالهی‌پور توانست نتیجه بازی را در دقیقه ۵۰ به تساوی بکشاند، اما علی میرزازاده که با تعویض مناسب کادر فنی به میدان آمده بود توانست گل پیروزی‌بخش شهرداری خمام را در دقیقه ۶۶ به ثمر رسانده و بدین‌ترتیب شاگردان رضا محمدیانی موفق به غلبه بر حریف صدر جدولی شدند، تا در دیدارهای این‌فصل با ۵ پیروزی و ۳ شکست به ۱۵ امتیاز دست یافته و در جایگاه چهارم از جدول قرار گیرند.

به گزارش خمام‌نیوز، حمید نیک‌نژاد «سرپرست باشگاه شهرداری خمام» به دلیل اعتراض به عملکرد داور با کارت زرد امیررضا علیزاده «داور وسط» مواجه گردید.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/82328

دیدگاه شما چیست ؟!