خمام - آسفالت حدود ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال جاری صورت می‌پذیرد
بخشدار خمام عنوان کرد :

آسفالت حدود ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال جاری صورت می‌پذیرد

به گفته‌ی رضا مهدوی، آسفالت راه بیج تا بیجرودکل و همچنین آسفالت راه روستاهایی همچون مشکاپشت، گورابجیرصحرا و … در دستور کار قرار دارد.

پنج شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ KHNA81533

بخشدار خمام ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح طرح آسفالت روستای کلاچاه اول از آسفالت حدود ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش خمام در سال جاری خبر داده و عنوان کرد : با وجود مشکلاتی که در بحث تامین قیر وجود داشته، چندین گروه پیمانکار در بخش خمام مستقر گردیده و راه روستایی در تازه‌آباد خواچکین به طول ۱,۵ کیلومتر، خواچکین به طول ۱,۵ کیلومتر، مرزدشت به طول ۱,۶ کیلومتر، کلاچاه اول به طول ۲,۵ کیلومتر، دافچاه به طول ۱,۲ کیلومتر و لات به طول حدود ۶۰۰ متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون آسفالت شده است.
رضا مهدوی با اشاره به اینکه شاخص آسفالت راه روستایی در بخش خمام در سطح شهرستان بهبود یافته و در سال جاری اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در بر می‌گیرد، تصریح کرد : سال ۹۸ با توجه به محدودیت منابع مالی سال خوبی برای پروژه‌های آسفالت در این‌بخش بوده و ان‌شاالله این رویه ادامه خواهد یافت.
وی به زیرسازی ۵ کیلومتر از راه روستایی مسیر بیج تا بیجرودکل و زیرسازی ۸۰۰ مترمربع از راه روستای دهنه‌سرشیجان اشاره کرده و خاطرنشان کرد : آسفالت راه بیج تا بیجرودکل و همچنین آسفالت راه روستاهایی همچون مشکاپشت، گورابجیرصحرا و … در دستور کار قرار دارد.


دیدگاه شما چیست ؟!

آسفالت روستای مشکاپشت
محقق شد