خمام - طرح نهضت آسفالت در خمام ادامه می‌یابد
ویژه
در گفتگو با مسئول واحد عمران شهرداری ؛

طرح نهضت آسفالت در خمام ادامه می‌یابد

رامین احمدزاده از آسفالت انتهای خیابان فرهنگ تا راسته‌کنار و همچنین آسفالت مقابل استخر شنای شهرداری خمام طی هفته‌ی آتی خبر داد.

سه شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ KHNA43138

رامین احمدزاده در گفتگو با خمام‌نیوز از سپری شدن مراحل پایانی آسفالت خیابان بوعلی خمام خبر داد و عنوان کرد : این خیابان از ابتدا تا پل بوعلی به متراژ ۵۵۰۰ متر مربع آسفالت می‌گردد، که حدوداً هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به همراه خواهد داشت.
مسئول واحد عمران شهرداری خمام با بیان اینکه خیابان بوعلی پس از گذشت حدود ۳۰ سال مجدداً آسفالت گردیده و این پروسه امروز «۳۰ شهریور» پایان می‌یابد، افزود : پس از بوعلی، مسیر روستای زیرده «از پارکینگ طاهری اسبق تا مدرسه‌ی انقلاب» آسفالت می‌گردد، که در حال حاضر قیرپاشی شده و هزینه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای ۵۵۰۰ متر مربع برآورد می‌گردد.
به گفته‌ی وی، خیابان ابراهیم‌نژاد نیز اخیراً به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان آسفالت گردید و شیب ابتدای این خیابان «پل سینما» کاهش یافت، که این مسئله پیرو تقاضای زیاد مردم برای کاهش شیب ورودی خیابان مذکور عملیاتی شد.
این مسئول در پایان از آسفالت انتهای خیابان فرهنگ تا راسته‌کنار «حدود ۱ کیلومتر» و همچنین آسفالت مقابل استخر شنای شهرداری خمام طی هفته‌ی آتی خبر داد و یادآور شد : پیرو مصوب اخیر شورای ترافیک سرعت‌گیر جدیدی مقابل مجتمع تجاری خوش‌اندوخته در خیابان امام خمینی (ره) نصب می‌گردد.


موضوع : آسفالت، شهرداری، گزارش تصویری
http://khna.ir/43138

دیدگاه شما چیست ؟!