خمام - تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم بانوی آمر به معروف
ویژه
رییس حوزه قضایی خمام خبر داد :

تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم بانوی آمر به معروف

مهرداد یزدانی، گفت : با جرایم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

جمعه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ KHNA80386

رییس حوزه قضایی بخش خمام با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم زن آمر به معروف، اظهار کرد : پس از تذکر این‌زن به چند فرد هنجارشکن به دلیل عدم رعایت حجاب و اقداماتی که عفت عمومی را جریحه دار کرده بود، تعدادی از آن‌ها به ضرب و شتم وی اقدام می‌کنند.
مهرداد یزدانی با اشاره به اینکه ضاربان شناسایی شده‌اند، از صدور دستور تعقیب کیفری متهمان خبر داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد : با جرایم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان روز گذشته گفته بود : ضاربان غیر بومی بوده و در حال حاضر یکی‎از خودرو‌ها دستگیر شده و دو خودروی متخلف دیگر متواری و تحت پیگرد قانونی هستند.
حسن کربلایی از مراجع قضایی و دادستانی خواسته بود برای رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کنند.

همچنین حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با تشریح جزییات ضرب و شتم یک زن آمر به معروف در خمام، اظهار کرده بود : ضاربان افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.
امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه، اذعان داشت : یکی‌از آنها از پشت به زن آمر به معروف حمله کرده و او را به زمین زده و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شود تلفن همراه او را می‌شکند.


موضوع : حوزه‌ی قضایی، درگیری
منبع : میزان
http://khna.ir/80386

۳ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1398/03/24 - 22:11 می‌نویسد :

    با این [!] باید به شدت بر خورد کرد

  • فرهاد صمدی نارمکی در مورخ 1398/03/26 - 01:08 می‌نویسد :

    پایگاه خبری یه محترم کامنتی گذاشتم انتقادی یه کاملاً بجا ازبکاربردن الفاظ زشت وتوهین حتی به بدترین خلایق هم بسیاربیزارم . تقاضا میکنم به نیت اینکه نظر وعقیده ام دربین کاربران مفید واقع شده باشد آن را پس از مطالعه واگر لازم به اصلاح باشد چاپ کنید .باتشکر.فرهاد صمدی نارمکی

  • ناشناس در مورخ 1398/03/27 - 03:30 می‌نویسد :

    باید با این وحوش بی حیا برخورد قاطع بشه

    کارشون از بی حیایی به وحشیگ گری رسیده!!