خمام - پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد / دستگاه آسفالت به‌صورت شبانه از روستا خارج شد
ویژه
رییس شورای اسلامی تازه‌آباد خواچکین :

پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد / دستگاه آسفالت به‌صورت شبانه از روستا خارج شد

رییس شورای اسلامی روستای تازه‌آباد خواچکین از انتقال شبانه دستگاه آسفالت و عدم تحویل پروژه گلایه کرد.

یکشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ KHNA80298

رییس شورای اسلامی روستای تازه‌آباد خواچکین از انتقال شبانه دستگاه آسفالت و عدم تحویل پروژه گلایه کرد.
شعبان اولادی‌وطن در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه بیش‌از ۱۷۰۰ متر از کوچه‌های محدوده‌ی روستایی تازه‌آباد به‌عنوان اولین روستا در بین روستاهای بخش خمام در سال ۹۸ آسفالت گردیده، عنوان کرد : در گذشته کوچه‌های این‌روستا آسفالت نشده بود.
وی با بیان اینکه اخیراً طی پیگیری‌های شورای روستا و دهیاری با استفاده از اعتبارات موجود از طریق بنیاد مسکن و فرمانداری تفاهمنامه‌ای با پیمانکار به منظور آسفالت ۸ هزار متر مربع از کوچه‌ها منعقد گردیده و اولویت‌ها بر اساس قرارگیری مدرسه و تعداد خانوار به پیمانکار اعلام شد، تصریح کرد : این‌امر از حدود یکماه قبل آغاز شد، اما نیمه‌کاره مانده و با خروج شبانه دستگاه آسفالت و عدم تحویل پروژه – به دلیل آنچه پرداخت‌نشدن مطالبات به پیمانکار مطرح شده – مواجه گردید.
به گفته‌ی اولادی‌وطن، علیرغم اعلام اولویت‌بندی از سوی دهیاری و شورای روستا، اولویت از آنچه عدم ذکر در تفاهمنامه خوانده شده از سوی نماینده بنیاد و پیمانکار مشخص گردید و کوچه‌ای که بعد از مدرسه، با ۷۰ خانوار در بالاترین اولویت قرار داشته و عملیات علف‌زنی، شن‌ریزی و زیرسازی آن انجام شده بود رها شده، اما کوچه دیگری با ۲۰ خانوار آسفالت گردیده است.
این‌عضو شورا با تاکید بر اینکه انتظار می‌رفت تحویل پروژه علیرغم وعده بنیاد مسکن، فرمانداری و یکی‌از نمایندگان مردم در شهرستان به‌درستی صورت پذیرد، اذعان داشت : طبق برآورد ما حدود ۲ هزار متر مربع از آسفالت صورت نپذیرفته و این اختلاف قابل توجه متراژ علاوه بر ایجاد تنش و جو بی‌اعتمادی در روستا، مردم را در مقابل دهیاری و شورا قرار داده است.
وی با بیان اینکه از مسوولین مربوطه انتظار می‌رود با مردم روراست بوده و به تعهدات خود به درستی عمل نمایند، خاطرنشان کرد : یک‌مرتبه مردم و یک مرتبه فرمانداری به‌منظور لزوم آسفالت کوچه مذکور مانع خروج دستگاه آسفالت از تازه‌آباد خواچکین شده بود، اما این‌دستگاه اخیراً حوالی ساعت ۳ بامداد به چوکام منتقل شده و ۹ صبح توسط جرثقیل از منطقه خارج گردید ؛ همچنین پیگیری‌ها برای مشخص شدن وضعیت تحویل پروژه بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش خمام‌نیوز، فارغ از موضوع آسفالت، بلاتکلیفی در خصوص جانمایی سرعت‌گیر مقابل بقعه آقا باباحسن که چندی پیش به آن پرداخته شده بود همچنان تداوم دارد.


موضوع : آسفالت، در روستا
http://khna.ir/80298

دیدگاه شما چیست ؟!