خمام - ۱ سانتی‌متر از خاک کشور را در مدت ۴۰ سال از جمهوری اسلامی به کسی نداده‌ایم
فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت :

۱ سانتی‌متر از خاک کشور را در مدت ۴۰ سال از جمهوری اسلامی به کسی نداده‌ایم

سرهنگ حسن امینی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در پیروزی و ادامه‌یافتن انقلاب اسلامی، شهادت طلبی را از ویژگی بارز آنان دانست.

چهارشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ KHNA79175

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در یادواره شهدای دانش‌آموز بخش خمام و بزرگداشت شهدای کشور که پیش‌ازظهر امروز در مسجد جامع برگزار شد، عنوان کرد :‌ ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی سپری گشته، اما هنوز روحیه جهادی و انقلابی تداوم داشته و به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.
سرهنگ حسن امینی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در پیروزی و ادامه‌یافتن انقلاب اسلامی، شهادت طلبی را از ویژگی‌های بارز آنان دانسته و گفت : جهاد در نهج‌البلاغه به‌عنوان دری از درهای بهشت عنوان شده، که خداوند آن‌را به روی دوستان خاص خود می‌گشاید.
وی با تاکید بر اینکه ۱ سانتی‌متر از خاک کشور را در مدت ۴۰ سال از جمهوری اسلامی به کسی نداده‌ایم، خاطرنشان کرد : طی ۱۹۶ سال قبل‌از پیروزی انقلاب اسلامی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر از خاک ما را جدا نموده‌اند، که در تاریخ بی‌سابقه است.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خمام در گفتگو با خمام‌نیوز هدف از برگزاری این‌مراسم را نشر فرهنگ ناب ایثار و از خود گذشتگی در بین نوجوان و جوانان شهر خمام عنوان نموده و تصریح کرد : با معرفی صحیح روش زندگی و اخلاقی شهیدان باید برای نوجوانان و جوانان الگوی مناسبی در زندگی ترسیم نمود.
حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی روایتگری رزمندگان جبهه، اجرای گروه سرود و همخوانی دانش آموزی، مداحی و اهدای جوایز به دانش‌آموزان برتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی را از جمله برنامه‌های این‌مراسم برشمرد.


دیدگاه شما چیست ؟!