خمام - طی ۳ سال گذشته ۲۷ نفر در محور خمام به خشکبیجار جان باخته‌اند / مشکل از کجاست؟ شفاف‌سازی شود!
تاکید امام جمعه بر لزوم رفع مشکلات جاده‌ی مرگ ؛

طی ۳ سال گذشته ۲۷ نفر در محور خمام به خشکبیجار جان باخته‌اند / مشکل از کجاست؟ شفاف‌سازی شود!

به گفته‌ی حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، توقع مردم شهیدپرور خمام از نمایندگان مجلس این است که به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ KHNA75530

امام جمعه خمام ظهر امروز در خطبه‎‌های نماز جمعه این‌شهر با اشاره به بروز حوادث متعدد در جاده خمام به خشکبیجار که به جاده مرگ مشهور شده، اظهار کرد : در ۶ ماهه گذشته بر اساس آمار رسمی پلیس راهور گیلان ۴ حادثه منجر به مرگ در محور خمام به خشکبیجار رخ داده است.
حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده به بیش‌از ۷۰ تصادف جرحی و بروز ده‌ها تصادف خسارتی در این محور طی ۶ ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد : به صورت رسمی اعلام شده که طی ۳ سال گذشته ۲۷ نفر در محور خمام به خشکبیجار جان باخته‌اند.
وی با بیان اینکه تذکرات لازم به مسوولان داده شده و توقع داشتیم که اقدامی از سوی آنان صورت گیرد، خطاب به ۳ نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : توقع مردم شهیدپرور خمام از نمایندگان مجلس این است که به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه خمام، افزود : تا چه زمانی مردم باید داغدار شده یا وقتی فرزندانشان از خانه خارج می‌شوند این اضطراب را داشته باشند که ممکن است اتفاقی برای آنها رخ دهد ؟! وقتی به مسوولان مراجعه می‌کنیم پاسخشان این است که بودجه‌ی لازم در مجلس تصویب شده، اما اداره‌ی راه می‌گوید بودجه استانی جوابگوی بهبود وضعیت این جاده نمی‌باشد.
اسدالله‌زاده با طرح این پرسش که باید مشخص شود مشکل از کجاست و در این‌خصوص شفاف‌سازی شود، تصریح کرد : این حرف امام جمعه‌ی خمام نیست، بلکه حرف مردم داغدار و مصیبت زده است که فکری به حال محور خمام به خشکبیجار شود.
امام جمعه‌ی خمام با بیان اینکه از استاندار گیلان توقع داریم تا با قید فوریت به معضلی که به جان مردم بخش‌های خمام و خشکبیجار افتاده رسیدگی کنند، عنوان کرد : تا چه زمانی باید مردم کشته شوند ؟! مصیبت مردم زمانی التیام پیدا می‌کند که این محور اصلاح شود.
وی با بیان اینکه برای همه مسوولان آرزوی توفیق داشته و تریبون نماز جمعه نیز در اختیار مسوولان است، خاطرنشان کرد : اگر اقدامی برای بهبود اوضاع کرده‌اند بیایند و در این زمینه گزارش عملکرد ارائه داده و شفاف‌سازی کنند.


موضوع : نماز جمعه
برگرفته از : دیار میرزا
http://khna.ir/75530

دیدگاه شما چیست ؟!