خمام - پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام خمام با حضور مسئولین افتتاح گردید
ویژه

پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام خمام با حضور مسئولین افتتاح گردید

پايگاه مقاومت بسیج شهداي گمنام خمام با حضور مسئولین افتتاح گردید ؛ همچنین طي حکمي مجيد لطافت به‌عنوان فرمانده‌ی این پايگاه منصوب شد.

چهارشنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸ KHNA7492

پايگاه مقاومت بسیج شهداي گمنام خمام با حضور بخشدار، شهردار، فرماندهی سپاه ناحیه‌ی مقداد، اعضاي شوراي شهر و شورای بخش، مدیران ادارات، خانواده‌های معظم شهدا، فرمانده‌ی حوزه‌ی مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)، فرماندهان پايگاه‌ها و برخی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در مسجد سیدالشهداء (ع) افتتاح گرديد ؛ همچنین در جریان مراسم و طي حکمي توسط سرهنگ سيمايي، مجيد لطافت به‌عنوان فرمانده‌ی این پايگاه شهری منصوب شد.

IMG_1126سرهنگ سيمايي ضمن تسليت ايام محرم و آرزوي توفيق و طول عمر براي مقام معظم رهبري، همچنین تشکر از خيرين و کسانی که اين مسجد و مکان فرهنگي را براي مردم شريف خمام فراهم نمودند، عنوان کرد : با توجه به تهاجمات فرهنگي که وجود دارد، انتظار داريم با بهره‌گیری از شوري که در مردم خمام دیده می‌شود، کاری فرهنگي صورت گیرد. تا پیش از این تنها یک پایگاه بسیج در خمام وجود داشته است که بعد از ساخت مسجد سیدالشهداء (ع) آمادگی خود را برای شریک ساختن جوانان بخش خمام در کار فرهنگي اعلام نمودیم.
فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مقداد، افزود : موظفيم در مقابله با جنگ نرم پيش‌رو فعاليت‌ها و برخوردهاي مناسبی را انجام داده و برنامه داشته باشيم. سیمایی، خاطرنشان کرد : بايد ديدگاه‌هاي جوانان را در نظر گرفته و با توجه به انرژي و علاقه‌مندي آنها در کارهاي فرهنگي، از حضور آنان استفاده کنيم. وی، تصریح کرد : در حال حاضر ما در همه‌ي جبهه‌ها بسیج داریم، از جمله بسيج دانشجويي، بسيج دانش‌آموزي، بسيج  کارمندان، بسيج کارگري، و در محلات به‌صورت ويژه اين وظيفه‌ي مهم را انجام مي‌دهيم، تا جامعه را براي حکومت جهاني حضرت مهدي (عج) آماده کنيم.

IMG_1123داوود رضازاده ضمن خير مقدم به حاضرين در جلسه، افزود : در بخش خمام براي 17 هزار جمعيت شهری لازم دانستيم علاوه بر داشتن پايگاه شهيد شيرودي، اين پايگاه را افتتاح کرده، که با بررسي‌هاي زياد و تلاشي که شد، متوجه شديم يک پايگاه توان جذب و آموزش دادن اين جمعيت عظيم را ندارد. وی افزود : بسیج لشکر مخلص خداست ؛ وقتي بسيج تشکيل شد، بعد از گذشت چند ماه وارد جنگي سخت در برابر دنيا شديم و ما در اين جنگ، در اين دانشگاه جنگ، همه چيز را آموختيم و همه فکر مي‌کردند که بسيج ساخته شده براي جنگ، ولي در واقع بسيج بعد از جنگ وارد عرصه‌ی سازندگي در کشور شد و تلاش کرد در هر عرصه‌اي ورود کند و کاري مثبتي انجام دهد ؛ حتي در اين دولت اعلام شد که بايد نيروهاي متخصص خود را به‌کار گرفته و اين تدبير دولت جمهوري اسلامي است و ما آن را به فال نيک مي‌گيریم.
فرمانده‌ی حوزه‌ی مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)، تصریح کرد : در حال حاضر بسيج کاملاً به‌روز است و ميتواند به راحتي به آموزش و سازندگي بپردازد، به‌طوري‌که در يک دقيقه پنج‌هزار نيرو را فراخوان مي‌کند و کار به‌صورت اصولي پیش می‌رود، و ماموريت ما کار فرهنگي است و بسیار براي ما اهميت دارد که باعث گسترش فرهنگ جامعه با توجه به تهاجمات فرهنگی خواهد بود.
رضازاده، خاطرنشان کرد : خدا را شاکریم که در کشوري اسلامي زندگي می‌کنیم ؛ ما بايد تلاش کنيم و کار فرهنگي هنر ما می‌باشد.

گفتنی‌است در این مراسم استقامتی (بخشدار خمام) نیز به سخنرانی پرداخته است. [مشاهده‌ی متن]


موضوع : بسیج، گزارش تصویری
http://khna.ir/7492

دیدگاه شما چیست ؟!