خمام - مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال جاری در خمام افتتاح می‌شود
با بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ؛

مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال جاری در خمام افتتاح می‌شود

به گفته‌ی اسفندیار ضیایی، دو طرح عمرانی نیمه تمام داریم که یکی از آنها در خمام بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ KHNA74624

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه اولین مرکز تخصصی علوم و فنون طی ماه‌های آینده در رشت افتتاح می‌شود، گفت : استعدادیابی مهمترین رسالت این مجموعه است.
اسفندیار ضیایی با اشاره به اینکه همه به فکر راه اندازی یک نهضت مهارت آموزی برای کودکان و نوجوانان هستیم، عنوان کرد : برای اولین‌بار در گیلان کارگروه مهارت‌های زندگی را به صورت تخصصی دنبال می‌کنیم و با انجمن روانشناسان تربیتی استان تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم که بتوانیم از ظرفیت نیروهای زبده آنها بهره بگیریم.
وی یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری را کشف و هدایت استعدادها عنوان کرده و تصریح کرد : از جمله مهمترین برنامه‌های کانون در سال ۹۷ می‌توان به تشکیل انجمن‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری در بازه‌های سنی مختلف به منظور استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان خلاق و جهت‌دهی به استعدادهای آنها اشاره کرد.
به گفته‌ی ضیایی، تفاوت کار ما با آموزش و پرورش این است که ما کلاس برگزار نمی‌کنیم، بلکه کارگاه‌هایی داریم که در آنها از روش‌های غیرمستقیم برای آموزش استفاده می‌شود و البته کارگاه‌های متنوعی در طول سال تدارک دیده‌ایم که همگی با کتاب پیوند دارند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی ما نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد : دو طرح عمرانی نیمه تمام داریم که یکی از آنها در خمام بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.


موضوع : کانون‌ها، وعده
منبع : برنا
http://khna.ir/74624

دیدگاه شما چیست ؟!

افتتاح کانون پرورش فکری
۱,۸۳۵ روز گذشت