خمام - افتتاح یک واحد مسکن مددجو در کلاچاه دوم
به دستان برادر شهید رستگاری صورت پذیرفت ؛

افتتاح یک واحد مسکن مددجو در کلاچاه دوم

یک واحد مسکن مددجو در روستای کلاچاه دوم پیش‌ازظهر امروز به دستان برادر شهید مهدی رستگاری افتتاح شد.

دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ KHNA74194

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت پیش‌ازظهر امروز در جریان افتتاح یک واحد مسکن مددجو در روستای کلاچاه دوم، عنوان کرد : پروژه‌ی مذکور از سلسله پروژه‌های مسکن محرومین است که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای جهادی و همیاری مسوولین بخش افتتاح شده و تحویل مددجو گردیده است.
سرهنگ حسن امینی با تاکید بر اینکه محرومین صاحبان حقیقی انقلاب و ولی نعمتان راستین جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد : چهاردهمین واحد از مجموع ۲۱ واحد مسکن محرومان در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برای سال ۹۷ در روستای کلاچاه دوم افتتاح گردیده و ۷ واحد باقیمانده در ادامه‌ی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در حوزه‌ی خدمت‌رسانی به مردم تا ۲۹ شهریورماه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در فاز بعدی کلنگ احداث ۹۰ واحد مسکن محرومین هفته‌ی آینده در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء بر روی زمین خواهد نشست، افزود : با توجه به شرایط اقتصادی فعلی این امیدواری وجود که دهیاران، شوراهای اسلامی روستا، خانواده‌های شهدا، معتمدین، امامان جماعت، خیرین و مسوولین در ساخت مسکن محرومین و تجهیز آن مشارکت داشته باشند.
به گفته‌ی وی، ساخت هر واحد مسکن مددجو به صورت میانگین ۴۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته و تکمیل آن نیازمند مشارکت مردم و خیرین است.

به گزارش خمام‌نیوز، مسکن مددجو در روستای کلاچاه دوم به دستان برادر شهید مهدی رستگاری افتتاح شد.


دیدگاه شما چیست ؟!