خمام - با تیم امید سپیدرود برای حضور در لیگ دسته اول ایران آماده می‌شویم / پرورش بازیکن با کیفیت در فوتبال خمام از پایه ایراد دارد / هدف باشگاه شهرداری از تیم‌داری چیست ؟!
ویژه
سیدمحمد سیدزاده مطرح کرد :

با تیم امید سپیدرود برای حضور در لیگ دسته اول ایران آماده می‌شویم / پرورش بازیکن با کیفیت در فوتبال خمام از پایه ایراد دارد / هدف باشگاه شهرداری از تیم‌داری چیست ؟!

به گفته‌ی این‌مربی خمامی، مگر خلاف این است که با فرض دست‌یابی تیم نوجوانان به عنوان قهرمانی، در نهایت بازیکنان پس‌از چندسال برای پیوستن به جوانان، امید و بزرگسالان باید از شهرداری خمام خداحافظی کنند، همانطور که بازیکنان خمامی مطرحی هستند که به دلیل نبود فرصت در خمام، در شهرهای دیگر بازی می‌کنند ؟!

سه شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ KHNA73837

سیدمحمد سیدزاده که در کسب عنوان قهرمانی تیم امید سپیدرود رشت در لیگ برتر امیدهای استان گیلان به‌عنوان مربی نقش داشته، عنوان کرد : تیم امید سپیدرود به سرمربیگری ساسان صادقی از بین ۶ تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر امیدهای گیلان دست یافت، که این‌اتفاق بدون شکست، با ۸ پیروزی، ۲ تساوی، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده رقم خورد و در نهایت به کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ مناطق کشوری منتهی گردید که از اوایل اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.
مربی تیم امید سپیدرود رشت در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به حدود ۳ سال فعالیت خود در کادر فنی این باشگاه، تصریح کرد : از حضور و فعالیت در این‌باشگاه افتخار می‌کنم، چرا که ما تیمی قدرتمند، جوان و تحصیلکرده داریم.
وی با بیان اینکه در فوتبال پایه، به خصوص گیلان حقوق خاصی به مربیان اختصاص نمی‌یابد، تاکید کرد : بنابراین این پول نیست که برای فعالیت حرفه‌ای در ورزش به ما انگیزه می‌بخشد، بلکه بازیکن‌سازی، کسب موفقیت و مسیر رو به پیشرفت انگیزه‌ی فعالیت و علاقه‌ی ما به مربیگری است.
سیدزاده با تاکید بر اینکه به لطف خداوند در کادر فنی هر تیمی که حضور داشته‌ام، آن تیم از جمله مدعیان عنوان قهرمانی بوده و البته از بازیکنان خوبی بهره می‌گرفته و تلاش‌هایمان با موفقیت همراه بوده است، گفت : هم‌اکنون از تیم امید سپیدرود ۱۱ نفر برای حضور در تیم بزرگسال سپیدرود انتخاب شده‌اند که ۵ نفر از آنها در دیدار با نفت آبادان نیمکت نشین بوده و ۲ نفر در بازی با استقلال خوزستان به درون زمین رفته‌اند که برایمان از ارزش بالایی برخوردار است.

این مربی خمامی با اشاره به اینکه در خمام پرورش بازیکنان با کیفیت از پایه ایراد دارد، یادآور شد : به دلیل چند دستگی در فوتبال خمام، پرورش صحیح بازیکن و استعدادیابی به معنای واقعی کلمه وجود نداشته و به نوعی فوتبال خمام زمین‌گیر شده است.
مربی تیم امید سپیدرود تصمیم باشگاه شهرداری خمام برای انتخاب سرمربی و کمک‌مربی فعلی را مطلوب دانسته و ادامه داد : بازیکنان جدید این‌تیم بدون هیچ تجربه‌ای در سطح‌های پایین‌تر، به یکباره وارد لیگ برتر استان شده‌اند که نتایج ضعیفی رقم خورده، درحالی که دهدار و کادر فنی تیم نوجوانان خمام با توجه به تجربه‌ی بالایشان زمان بیشتری نیاز خواهند داشت تا بتوانند تیمی در خور شان خمام روانه‌ی مسابقات احتمالی آینده کنند.
وی با بیان اینکه در برخی محافل شنیده می‌شود که سرمربی تیم شهرداری خمام به دلیل نتایج ضعیفی که از بازی‌های لیگ برتر نوجوانان گیلان گرفته است باید تغییر یابد، گفت : برای کسب نتایج مطلوب باید یک‌سری ابزار در اختیار داشت، که بازیکنان با کیفیت و با تجربه به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار به شمار می‌روند ؛ ابزاری که در حال حاضر در تیم مذکور به چشم نمی‌خورد.
سیدمحمد سیدزاده با تاکید بر اینکه سطح بازیکنان جدید پایین و در حد یک تیم آموزشی است، عنوان کرد : کمترین کاری که باشگاه شهرداری خمام می‌تواند انجام دهد این است که فرصت و امکانات لازم را در اختیار سیروس دهدار قرار دهد تا تیم را از نظر فیزیکی و فنی هدایت نموده و بتوان از این‌تیم کم‌تجربه در درازمدت انتظار موفقیت داشت.

به گفته‌ی وی، البته این سوالات از مسوولین باشگاه مطرح است که هدفشان از تیم‌داری چیست و چرا فقط در یک رده‌ی سنی تیم‌داری و هزینه می‌کنند ؟! مگر خلاف این است که با فرض دست‌یابی تیم نوجوانان به عنوان قهرمانی، در نهایت بازیکنان پس‌از چندسال برای پیوستن به جوانان، امید و بزرگسالان باید از شهرداری خمام خداحافظی کنند، همانطور که بازیکنان خمامی مطرحی هستند که به دلیل نبود فرصت در خمام، در شهرهای دیگر بازی می‌کنند ؟!
سیدزاده در پایان با ابراز گلایه از اینکه برخی از موفقیت دیگران آزرده خاطر شده و در صدد تخریب بر می‌آیند، خاطرنشان کرد : متاسفانه فوتبال در خمام مسیر نامطلوبی را در پیش گرفته و به جایی رسیده که برخی منتظر شکست‌هایت بوده و موفقیت‌هایت آنان آزار می‌دهد، در صورتی که باید چند دستگی از بین برود و از افراد فوتبالی، با سواد و با تجربه در راس امور استفاده نمود، و البته برای پیشرفت فوتبال خمام از آنها حمایت کرد.


موضوع : فوتبال، مصاحبه‌ها
http://khna.ir/73837

دیدگاه شما چیست ؟!