خمام - امریکایی‌ها را بیش‌از همه‌ی دنیا می‌شناسیم / ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد
ویژه
حجت الاسلام والمسلمین کیماسی :

امریکایی‌ها را بیش‌از همه‌ی دنیا می‌شناسیم / ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد

امروز به امریکا می‌گوییم لعنت بر تو و دست دوستی تو که پشت آن تحریم است، پشت آن اسرائیل است، پشت آن خیانت است.

دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ KHNA7322

حجت الاسلام والمسلمین کیماسی در جریان سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان بخش خمام با اشاره به توصیه‌ی امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه “دشمن ظالم و دوست مظلوم باشید”، عنوان کرد : خدا را شکر می‌کنیم که می‌توانیم عقیده‌ی قلبی خود را بر زبان جاری کرده و به همه‌ی عالم اعلام کنیم، ما با که دوست و با که دشمن هستیم. ما با استکبار جهانی دشمنیم، ما با مستکبرین، با قاتلان صدها هزار جوان برومند ایرانی، عراقی، مسلمان لبنانی، سوری و افغان دشمن هستیم. ما دوستان فلسطین، دوستان مظلومان سوریه، دوستان مظلومان عراق و بحرین هستیم. برخی کشورهای همسایه دشمن امریکا هستند، اما نمی‌توانند قیام کنند ؛ می‌خواهند بگویند مرگ بر امریکا، اما نمی‌توانند و اجازه ندارند، و این جای سپاس دارد که امروزه علی‌رقم همه‌ی تبلیغات دشمن، این‌چنین جمعیتی در بخش سرافراز خمام با مشت‌های گره کرده به دنیا اعلام کرده‌اند که ما خصم ظالم و دوست‌دار مظلومان، مستضعفان و محرومان عالم هستیم.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، افزود : به فرموده‌ی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیه الله خامنه‌ای “این دستی که امریکایی‌ها به عنوان دست دوستی به طرف ما دراز کرده‌اند، دستی چدنی و آهنی است، اما دستکشی مخملی بر روی این دست بی‌رحم و غاصب چدنی کشیده شده است” و ما امریکایی‌ها را بیش از همه‌ی دنیا می‌شناسیم.
وی، تصریح کرد : امریکا، ما ایران هستیم. این دختران ایرانی‌اند، این پسران ایران اسلامی‌اند. ما دلیران ایران و گوش به فرمان هستیم، ما فرزندان اسلام بوده و ترسی از امریکا، اسرائیل و غرب نداریم. ما حامی ولایت، حامی قرآن، حامی مملکت و ناموس این مرز و بوم هستیم. ما همان کشوری هستیم که 35 سال خواستید ما را به زانو در آورده و زمین بزنید، اما شهدا، شهدای دانش‌آموز 13 آبان، شهدای دانشجو، شهدای این مرز و بوم افتادند تا ما بمانیم، جان دادند تا ما جان بگیریم، و از این به بعد باید مراقب ضربات مهلک و مشت‌های گره‌کرده‌ی ما باید باشید.

حجت الاسلام والمسلمین کیماسی، خطاب به امریکا گفت : 8 سال دفاع مقدس، 35 سال جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی ؛ اما نتوانستید حریف جوانان ما، ایرانی، قدرت، ایمان و عقیده‌ی ایرانی زیر سایه‌ی ولایت فقیه شوید. کیماسی، افزود : امروز ما قدرتمند هستیم، ما تمدنی 2000 ساله داریم و یک کشور 500 ساله در برابر ایران به حساب نمی‌آید.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، یادآور شد : امریکا کیست ؟ امریکا جنایتکار، متقلب، خونخوار، غاصب و آدم‌کش است ؛ ما نمی‌توانیم با قاتل شهیدانمان که حتی عذرخواهی هم نکرده آشتی کنیم. ما نمی‌توانیم با شمربن ذی‌الجوشن دست دوستی دهیم ؛ همان‌طور که حضرت ابوالفضل (ع) دست شمر را قطع کرد، ما امروز به امریکا می‌گوییم لعنت بر تو و دست دوستی تو که پشت آن تحریم است، پشت آن اسرائیل است، پشت آن خیانت است. ما قاتلان دانشمندان ایرانی را هرگز نخواهیم بخشید، ما قاتل استاد شهریاری را نمی‌بخشیم، قاتل قشقایی‌ها و روشن‌ها را نمی‌بخشیم. ما همان کشوری هستیم که هواپیمای مسافربری آن‌را با موشک زدند و مسافران بی‌گناه آن‌را اعم از مرد، زن و کودک به قتل رساندند، و ناخدای کشتی از رئیس جمهور امریکا مدال دریافت نمود. نه کلینتون، نه بوش پدر، نه بوش پسر، نه اوباما، هیچکدام با این سیاست‌های موزیانه دوست ما نیستند و گرگی هستند در لباس میش، و ما به امریکا اعتماد نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین کیماسی، خاطرنشان کرد : امروز در ایران هرچه داریم از پشتوانه‌ی خون شهدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری است. ما با سری بلند به شهدا می‌گوئیم، ما شما را فراموش نکرده‌ایم. 13 آبان، 22 بهمن، روز قدس، 8 دی و 9 دی را فراموش نکرده‌ایم و ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد و امریکائی‌ها باید آرزوی تسلیم شدن ایران را به گور ببرند. ما پشت رهبری کشورمان هستیم، تا قیام حضرت امام زمان (عج).


موضوع : 13 آبان، روحانیون
http://khna.ir/7322

دیدگاه شما چیست ؟!