خمام - بازگشت تیم ملوان به میادین فوتبال جان تازه‌ای به سارا قمی داد
ویژه
تغییر پست برای تداوم درخشش ؛

بازگشت تیم ملوان به میادین فوتبال جان تازه‌ای به سارا قمی داد

سارا قمی در فصل آخر حضور خود در تیم ملوان با به ثمر رساندن ۲۴ گل در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفته بود.

جمعه، ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ KHNA72032

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی روز گذشته در اولین دیدار از مسابقات لیگ دسته اول با نتیجه پرگل تیم سپیدار مازندران را درهم کوبید.
در این دیدار سارا قمی و سیده‌زهرا معصومی «دو فوتبالیست خمامی» از ابتدای بازی در ترکیب تیم ملوان حضور داشتند و این‌تیم با ۵ گل سارا قمی، ۳ گل مریم ایراندوست و ۱ گل معصومه حسرتی توانست با نتیجه‌ی پر گل ۹ بر ۱ از سد حریف خود گذشته تا در اولین دیدار گام محکمی بردارد.

سارا قمی که در همه‌ی دیدارها به عنوان مهاجم برای تیم ملوان در زمین حاضر می‌شد و با درخشش و گلزنی‌های پی در پی توانست خانم گلی ۵ دوره از لیگ برتر را در کارنامه‌ی ورزشی خود ثبت نماید، پس‌از منحل شدن تیم ملوان به مدت دو فصل به تیم شهرداری بم پیوست و سرمربی این تیم با تغییر پست سارا قمی از مهاجم به هافبک چپ مانع شد تا قمی کمتر به دروازه حریفان نزدیک گردیده و بیشتر در نقش یک پاسور ظاهر شود ؛ همین مسئله باعث شد تا در امر گلزنی با افت شدیدی روبرو شود و نتواند از عنوان خانم گلی خود دفاع نماید و در دو فصل فقط ۱۹ گل به ثمر برساند. این در حالی است که سارا قمی در فصل آخر حضور خود در تیم ملوان با به ثمر رساندن ۲۴ گل در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفته بود.

حال با تشکیل مجدد تیم ملوان و پیوستن سارا قمی به این تیم، قمی مجدداً پس از دو فصل در پست اصلی خود به کار گرفته شد و توانست در این دیدار ۵ گل به ثمر برساند، تا دوباره شاهد درخشش این بازیکن خمامی و افزایش احتمالی خانم گلی وی در صورت صعود ملوان به لیگ برتر باشیم.
مسابقات فوتبال لیگ دسته یک زنان کشور با حضور تیم‌های ملی‌پوشان شهرکرد، ملوان بندرانزلی، سپیدار مازندران و جندی‌شاپور دزفول از روز پنجشنبه آغاز شده، که دو تیم برتر این تورنمنت به رقابت‌های فوتبال لیگ برتر زنان راه خواهند یافت.

به گزارش خمام‌نیوز، تیم فوتبال ملوان حالا با حضور در لیگ دسته اول در تلاش است تا دوباره شانس حضور در لیگ برتر را به دست آورد. این‌تیم در دومین دیدار خود عصر روز جمعه به مصاف تیم بانوان جندی‌شاپور دزفول خواهد رفت.


موضوع : بانوان، فوتبال، یادداشت
نویسنده : جواد منادی
http://khna.ir/72032

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.