خمام - طرح اضطراری خط انتقال آب شرب به مخزن خمام تا حداکثر ۱۰ روز آینده بهره‌برداری می‌شود
ویژه
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت :

طرح اضطراری خط انتقال آب شرب به مخزن خمام تا حداکثر ۱۰ روز آینده بهره‌برداری می‌شود

پروژه لوله‌گذاری برای آب‌رسانی به شهر خمام از تصفیه خانه بزرگ گیلان به طول ۲۳۰۰ متر «رفت و برگشت» از حدود ۴ ماه قبل با هدف بهبود کیفیت آب با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹۵ میلیون تومان آغاز گردید.

چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ KHNA71319

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت عصر امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه پروژه لوله‌گذاری برای آب‌رسانی به شهر خمام از تصفیه خانه بزرگ گیلان مراحل پایانی کار خود را سپری می‌کند، عنوان کرد : این پروژه طی ۷ الی ۱۰ روز آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خمام‌نیوز، فرزین فرخی پیش‌تر با اشاره به اینکه پروژه لوله‌گذاری برای آب‌رسانی به شهر خمام از تصفیه خانه بزرگ گیلان به طول ۲۳۰۰ متر «رفت و برگشت» از حدود ۴ ماه قبل با هدف بهبود کیفیت آب با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹۵ میلیون تومان آغاز گردیده، بر انتقال آب تصفیه خانه بزرگ گیلان به مخزن آب خمام و توزیع در شبکه شهری تاکید کرده بود.
به گفته‌ی وی، چاه‌های تامین آب شهر خمام با راه‌اندازی این‌خط لوله خاموش خواهند شد و علاوه بر آنکه شهروندان شاهد کیفیتی برابر با کیفیت آب تصفیه خانه خواهند بود، قطعاً طرح مذکور بر افزایش فشار آب تاثیرگذار خواهد بود، اما مشکل فشار آب در سطح شهرستان رشت زمانی به صورت کامل مرتفع می‌گردد که فاز دوم تصفیه خانه وارد مدار شود، که این موضوع نیز تا پایان سال ۹۷ عملیاتی می‌شود.


موضوع : اداره‌ی آب و فاضلاب
http://khna.ir/71319

دیدگاه شما چیست ؟!