خمام - روستائیان: مشکل ضعف برق، تاریکی معابر و تیرهای فاقد کابل / اداره برق: توسعه شبکه از هفته آینده پیگیری می‌شود
در خصوص گورابجیرصحرا پیگیری شد ؛

روستائیان: مشکل ضعف برق، تاریکی معابر و تیرهای فاقد کابل / اداره برق: توسعه شبکه از هفته آینده پیگیری می‌شود

به گفته‌ی رضا جاهد، موضوع رفع مشکل افت فشار برق در روستای گورابجیرصحرا با نصب ترانس در دستور کار قرار دارد.

سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ KHNA69511

یکی‌از اهالی روستای گورابجیرصحرا در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز به عدم وجود کابل بر روی حدود ۱۰ مورد از تیرهای جدید برق این‌روستا اشاره کرده و عنوان کرد : تیرهای برق جدیدی از حدود ۶ ماه قبل در کنار تیرهای بتنی و چوبی قدیمی نصب گردیده، اما تاکنون وضعیت آنها مشخص نبوده و فاقد کابل است.
وی با بیان اینکه تیرهای چوبی بسیاری در روستا وجود دارد که گاهاً در وضعیتی نامطلوب قرار دارند، تصریح کرد : سال گذشته با گرم شدن هوا و روشن شدن وسایل گرمایشی در منازل شاهد ضعف شدید برق بوده‌ایم، به گونه‌ای که در استفاده از تلویزیون، یخچال و کامپیوتر با مشکل مواجه شده یا گاهاً وسایل برقی برخی از روستائیان خسارت دیده است.

روستائی دیگری در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه معابر روستای گورابجیرصحرا در شب کم‌نور یا بعضاً خاموش هستند، اذعان داشت : متاسفانه در شب برای تردد با ویلچر با مشکلاتی مواجه هستم.
وی با بیان اینکه در گذشته از لامپ‌های گازی برای روشنایی معابر استفاده میشد، اما لامپ‌های کم مصرف جایگزین شده‌اند که کم‌نور است، افزود : ضعف برق از دیگر مسائلی است که در تابستان گذشته با آن مواجه بوده و امیدواریم تمهیدات لازم در خصوص رفع این مشکل از سوی اداره برق صورت بپذیرد.

به گزارش خمام‌نیوز، ریاست اداره‌ی برق خمام در جریان پیگیری وضعیت برق روستای گورابجیرصحرا توسط خمام‌نیوز عنوان کرد : نصب ترانس در روستای مذکور به منظور رفع مشکل افت فشار برق در دستور کار قرار دارد.
رضا جاهد با بیان اینکه مشکل افت فشار در کوچه‌ی جوانی و حومه‌ی آن برطرف خواهد شد، تصریح کرد : تیرهای فاقد کابل برای عبور کابل‌های فشار قوی در نظر گرفته شده‌‌اند، که پس‌از توسعه‌ی شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مسئول با بیان اینکه قرار بود از هفته‌ی گذشته پیگیری‌های لازم در این‌خصوص صورت پذیرد، اما با توجه به برخی مسائل پیمانکار از هفته‌ی آینده فعالیت خود را آغاز خواهد داد، خاطرنشان کرد : برآورد هزینه‌ی صورت گرفته برای عملیات توسعه برق گورابجیرصحرا حدود ۷۵ میلیون تومان می‌باشد.
به گفته‌ی وی، موضوع روشنایی معابر طی تعاملات موجود معمولاً از سوی دهیاری و با همکاری اداره برق پیگیری می‌شود.


موضوع : اداره‌ی برق، در روستا
http://khna.ir/69511

دیدگاه شما چیست ؟!