خمام - یادواره شهدای بقعه آقا باباحسن و اولین شهید مدافع حرم بخش خمام برگزار شد
گزارش تصویری ؛

یادواره شهدای بقعه آقا باباحسن و اولین شهید مدافع حرم بخش خمام برگزار شد

یادواره شهدای بقعه آقا بابا حسن و اولین شهید مدافع حرم بخش خمام با سخنرانی سردار احمد حق‌طلب، اجرای محمد لطیفی و مداحی ابوذر روحی در مسجد فاطمیه (س) برگزار شد.

پنج شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ KHNA65623

سردار احمد حق‌طلب امشب در یادواره شهدای بقعه آقا بابا حسن و اولین شهید مدافع حرم بخش خمام در مسجد فاطمیه (س)، اظهار کرد : شهدا در راه انقلاب اسلامی و صیانت از وجب‌وجب خاک جمهوری اسلامی ایران مجاهدت‌های زیادی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری فرصت تنفسی دوباره به انقلاب اسلامی داد، تصریح کرد : نهال انقلاب اسلامی در سایه ۸ سال دوران دفاع مقدس رشد کرده و به درختی تنومند تبدیل شده که اکنون در منطقه و عرصه‌های بین‌الملل حرف‌هایی برای گفتن دارد.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه، رهبر جمهوری اسلامی ایران را فقیه، عادل، مجاهد و شجاع دانست و بیان کرد : مقام معظم رهبری قدم در جای پای ائمه اطهار (ع) گذاشته‌اند و در این دوران ۳۰ سال مانند یک ناخدای آشنا به تلاطم‌ها، کشتی انقلاب و نظام را به‌خوبی هدایت کرده‌اند.
حق‌طلب با اشاره به اینکه از زمان سپرده شدن سکان ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به دست ترامپ بالغ‌بر ۱۸ تا ۲۰ نفر از وی به خاطر مسائل جنسی شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد : ترامپ به خاطر رفتارهای دیوانه‌وار خود مضحکه دست مردم ایالات متحده آمریکا شده است.
وی پیروزی در دوران دفاع مقدس را تکیه بر روحیه جهادی، ایمان، شهادت و مجاهدت مردان و زنان ایران اسلامی دانست و گفت : نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس هرگز به اندازه نیروی انسانی عراق نبود و بسیاری از کشورهای عربی نظیر سودان نیروی انسانی برای عراق فرستادند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه اسرای گرفته شده از رژیم بعثی عراق را از بیش از ۳۰ کشور دانست و گفت : بعضی از این کشورها نیروهای یگانی و سازمانی و بعضی‌ها نیز نیروی کار به رژیم بعثی عراق فرستاده بودند و تاکنون از ۴۰ کشور تجهیزات نظامی جمع‌آوری شده است.
حق‌طلب با اشاره به گزینه‌های روی میز روسای‌جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد : گزینه‌های روی میزی که آمریکایی‌ها مردم ایران را از آن می‌ترسانند یک روز در جنگ ۸ ساله ایران و عراق در میدان نبرد استفاده‌ شده است و مردم ایران دیگر از گزینه‌های روی میز غربی‌ها و آمریکایی‌ها هراسی ندارند.
وی با بیان اینکه غربی‌ها و آمریکایی‌ها دیگر گزینه‌ای برای آزمودن مردم ایران ندارند، تصریح کرد : مردم ایران زمانی‌که هیچ چیز برای دفاع در میدان‌های نبرد نداشتند، زمانی‌که در محاصره بودن و سیم خاردار نبود، زمانی‌که سلاح به اندازه رزمندگان اسلام نبود با سربلندی و افتخار از میدان نبرد خارج شدند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با اشاره به اینکه حدود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌ایم، اظهار کرد : بصیرت جوانان امروز کشور در این است که داوطلبانه جهت دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) سینه خود را سپر می‌کنند.
حق‌طلب وجود نیروهای مؤمن و اعتقادی، پهبادها، موشک‌های دوربرد و قایق‌های جنگی را گزینه‌های روی میز مردم ایران دانست و گفت : کشورهای نظیر عراق، سوریه، لبنان، یمن و خیلی کشورهای دیگر عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران بوده و ایران در فاصله چندصد متری رژیم صهیونیستی نیرو دارد.
وی تهدیدات داخلی را باعث نگرانی مردم ایران دانست و اذعان داشت : امروز تمام کسانی که از نظام و انقلاب اسلامی زخم خورده‌اند از گروهک‌های منافقین گرفته تا دلبستگان به آمریکا و غرب دست به دست هم داده‌اند تا علیه نظام و انقلاب اسلامی قیام کنند و آشوب‌های اخیر پاسداران تهران حوادث عادی نیست.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با بیان اینکه برداشت مردم از درویش یک شخص آرام، مظلوم و ساده است افزود : مگر می‌شود درویش جماعت قمه به دست بگیرند و مردم را به آتش بکشند ؛ باید به هوش باشیم که نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

گفتنی‌است، این مراسم با اجرای محمد لطیفی و مداحی ابوذر روحی برگزار شد.


موضوع : گزارش تصویری، یادواره‌ی شهدا
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/65623

دیدگاه شما چیست ؟!