خمام - دشمن علیه انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی می‌کند / وضعیت مردم در دوران پیش از انقلاب مرور شود
مدیر حوزه‌های علمیه گیلان در مراسم شهدای روحانی :

دشمن علیه انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی می‌کند / وضعیت مردم در دوران پیش از انقلاب مرور شود

یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء با محوریت نکوداشت مقام شهید غلامحسین زحمتکش در مسجد جامع خمام برگزار شد.

جمعه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ KHNA63874

یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء شب گذشته با محوریت نکوداشت مقام شهید غلامحسین زحمتکش در مسجد جامع خمام و در جوار آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری در این مراسم با بیان اینکه شهدای روحانی حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌دانستند، عنوان کرد : مقام شهدا بالا بوده و تمام مقام‌ها را با مقام شهدا می‌سنجند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان، تصریح کرد : شهدا جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران انتخابی آگاهانه داشته و در انتخاب این راه، آیات کلام‌الله را مدنظر قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در موقعیتی قرار دارد که امر اشتغال یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه است، گفت : تعداد زیادی از جوانان تحصیل‌کرده به دلیل نبود شغل مناسب خانه‌نشین شده‌اند که این مشکل در صورت انجام درست کار قوای سه‌گانه حل می‌شود.
انصاری با تأکید بر اینکه آب در آسیاب دشمن ریختن کار خوبی نیست، بیان کرد : وضعیت کشور در دورهای قبل از انقلاب باید مرور شود ؛ در دوران قبل از انقلاب ۴۰ درصد از جمعیت کشور شهری و ۶۰ درصد روستایی بود و این نشان می‌داد که کشور در زیر خط فقر قرار داشت.
وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب ۳۵ درصد از مردم دچار سوء‌تغذیه بوده و بیش از ۹۰ درصد از روستاها روشنایی نداشتند، گفت : در دوران پیش از انقلاب تنها ۴۵ درصد از مردم ایران باسواد بوده و ۲۵ درصد از کودکان قادر به تحصیل در مدارس بودند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان با اشاره به اینکه ایران در دوران قبل از انقلاب به لحاظ صنایع نظامی، دفاعی، علمی و خدماتی وابسته کشورهای اروپایی بود، افزود : طرز فکر مسئولین دولت در دوران قبل از انقلاب این بود که مردم ایران قادر به تولید صنایع داخلی موردنیاز کشور نیستند.
انصاری با بیان اینکه استکبار جهانی و منافقین جهت تحت‌تأثیر قرار دادن جوانان سیاه‌نمایی‌های عجیبی علیه انقلاب اسلامی انجام می‌دهند، گفت : مقایسه شرایط دوران قبل از انقلاب با دوران بعد از انقلاب به ملت شریف ایران امید و نشاط می‌بخشد.


موضوع : روحانیون، گزارش تصویری
منبع : فارس
http://khna.ir/63874

دیدگاه شما چیست ؟!