خمام - یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برگزار می‌گردد
مسئول بسیج طلاب ناحیه مقداد :

یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برگزار می‌گردد

به گفته‌ی حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی، اولین یادواره شهدای روحانی ۱۲ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار می‌گردد.

سه شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ KHNA63296

مسئول بسیج طلاب ناحیه مقداد شهرستان رشت از برگزاری یادواره شهدای روحانی بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء خبر داد.
حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه این مراسم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت نکوداشت مقام شهید غلامحسین زحمتکش برگزار می‌شود، تصریح کرد : حجت‌الاسلام زحمتکش از شهدای شاخص روحانی استان گیلان به شمار می‌رود.
وی افزود : این یادواره برای نخستین‌بار در شهر خمام برگزار می‌شود که با توجه به جایگاه روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس در تلاش هستیم تا با برگزاری این یادواره علاوه بر نکوداشت جایگاه روحانیت در جامعه اسلامی، از این نهاد معنوی و ارزشمند که در طول تاریخ کشور عزیزمان همیشه در صف اول مبارزه با ظلم، فساد و قدرت طلبان بوده در مقابل دشمنان دفاع کنیم.
پوریوسفی در پایان با بیان اینکه یادواره‌ی شهدای روحانی هر ساله در یکی از بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء با محوریت یک شهید روحانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد : اولین یادواره شهدای روحانی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار می‌گردد.


موضوع : بسیج، روحانیون، سپاه، یادواره‌ی شهدا
http://khna.ir/63296

دیدگاه شما چیست ؟!