خمام - برگزاری کلاس‌های تابستانه در پایگاه مقاومت شهری شهید شیرودی خمام
ویژه
حسین شریعت‌پور خبر داد :

برگزاری کلاس‌های تابستانه در پایگاه مقاومت شهری شهید شیرودی خمام

قرائت قرآن، کامپیوتر، عکاسی، خطاطی، فن بیان و مجری‌گری از جمله کلاس‌های تابستانه‌ی این پایگاه است.

شنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳ KHNA17458

حسین شریعت‌پور از ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه در پایگاه شهید شیرودی خمام تا 30 خرداد خبر داد.
فرمانده‌ی پایگاه شهید شیرودی خمام با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌ها از 15 خرداد آغاز شده و تا 30 خرداد ادامه دارد، گفت : این کلاس‌ها از تاریخ 1 تیر برگزار شده و تا 15 شهریورماه سال جاری خاتمه می‌یابد. وی، افزود : ثبت‌نام و شرکت در این کلاس‌ها برای همه‌ی دانش‌آموزان، حتی دانش‌آموزانی که عضو این پایگاه نیستند آزاد است. به گفته‌ی این مسئول، این کلاس‌ها برای تقویت بنیه‌ی علمی، اعتقادی و مهارت فردی – اجتماعی نوجوانان سطح شهر هرساله در ایام تابستان برگزار می‌شود.
شریعت‌پور به تشریح کلاس‌های تابستانی این پایگاه پرداخته و تصریح کرد : کلاس قرائت قرآن در سطح مبتدی «به مربیگری ادیب صادقی، قاری برتر استان» و سطح پیشرفته «به مربیگری محمدجواد عاطفی، قاری برتر کشور»، کلاس آموزش کامپیوتر در سطح مبتدی و پیشرفته «به مربیگری پوریا اقدام»، کلاس آموزش عکاسی «به مربیگری رضا نصرالله زاده»، کلاس آموزش خطاطی «به مربیگری جواد علیزاده» و کلاس فن بیان و مجری‌گری «به مربیگری مجتبی وطن‌خواه» برگزار می‌گردد.
وی در پایان خاطرنشان کرد : علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها می‌توانند از ساعت 18 الی 20 روزهای شنبه تا پنجشنبه به پایگاه مقاومت شهری شهید شیرودی خمام مراجعه نمایند.


موضوع : بسیج
گزارش : سیدحسن معصومی
http://khna.ir/17458

دیدگاه شما چیست ؟!