خمام - تیم والیبال بانوان بندرانزلی در مقابل تیم تکلیم رشت به برتری ۳ بر ۰ دست یافت
با حضور ۲ والیبالیست خمامی رقم خورد ؛

تیم والیبال بانوان بندرانزلی در مقابل تیم تکلیم رشت به برتری ۳ بر ۰ دست یافت

دور دوم از مرحله رفت لیگ برتر والیبال بانوان گیلان با برگزاری ۶ دیدار به میزبانی سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت به پایان رسید.

شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ KHNA61602

دور دوم از مرحله رفت لیگ برتر والیبال بانوان گیلان با برگزاری ۶ دیدار به میزبانی سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت به پایان رسید.

در روز اول این بازی‌ها که ۱۶ آذر برگزار گردید، تیم‌های چای رفاه لاهیجان، شهرداری لنگرود و شهرداری رضوانشهر توانستند رقیبان خود را شکست دهند.
در این دور تیم‌های چای رفاه لاهیجان، شهرداری لنگرود و شهرداری رضوانشهر با نتایج مشابه ۳ بر ۰ به ترتیب در برابر شهرداری چاف، تکلیم رشت و شهرداری چاف به پیروزی دست‌یافتند.

در روز دوم این بازی‌ها که روز گذشته پیگیری شد، تیم هیت والیبال رشت در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ مقابل چای رفاه لاهیجان به برتری دست یافت. تیم هیئت والیبال انزلی که رویا عزتی و سارگل دلشاد «۲ والیبالیست خمامی» به مربیگری نوشین صیادنرگسی در ترکیب این تیم حضور داشتند با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ توانست تیم تکلیم رشت را شکست دهد و در آخرین دیدار تیم لنگرود با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ در برابر فومن به برتری دست یافت.

با پایان دور رفت بازی‌های لیگ برتر والیبال گیلان در بخش بانوان، تیم‌ها در فاصله زمانی اول تا دهم دی‌ماه مجاز به نقل و انتقالات خواهند بود ؛ همچنین دور برگشت این رقابت‌ها بهمن‌ماه آغاز می‌شود.


موضوع : بانوان، والیبال
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/61602

دیدگاه شما چیست ؟!