خمام - موسی فکور به عنوان شهردار خمام انتخاب شد
ویژه
با ۳ رای موافق و امضای ۵ عضو شورا ؛

موسی فکور به عنوان شهردار خمام انتخاب شد

بابک نیکو و جلیل غیاثی ۲ گزینه‌ی دیگر برای تصدی سمت شهردار بودند که هر کدام با ۲ رای موافق از گردونه‌ی رقابت خارج شده و فکور با ۳ رای موافق برای مدت ۴ سال سکان شهرداری خمام را در دست خواهد گرفت.

پنج شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ KHNA58822

هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر خمام با موضوع انتخاب شهردار و با حضور ۵ عضو شورا و بخشدار خمام درحالی پشت درهای بسته برگزار شد که در نهایت موسی فکور بار دیگر با ۳ رای موافق و این‌بار ۵ امضا زیر برگه‌ی صورتجلسه به عنوان شهردار جدید انتخاب گردید.

در حالی که ۳ عضو شورا چند روز گذشته پس از فراز و نشیب‌ها و حواشی متعدد بیانیه‌ای صادر و از رای مجدد خود به فکور در جلسه‌ی روز پنجشنبه خبر داده بودند که منجر به اعتراضاتی نسبت به انتخاب شهردار غیر بومی در فضای مجازی شده و البته تجمعی با جمعیت اندک در شهرداری شکل گرفت، اما برخی نتیجه‌ی نهایی را تغییر پذیر دانسته و به جلسه‌ی ظهر امروز چشم دوخته بودند، که در نهایت نام فکور پس از حدود ۲۵ دقیقه به خبرنگاران اعلام شد.

به گزارش خمام‌نیوز، بابک نیکو و جلیل غیاثی ۲ گزینه‌ی دیگر برای تصدی سمت شهردار بودند که هر کدام با ۲ رای موافق از گردونه‌ی رقابت خارج شده و فکور با ۳ رای موافق برای مدت ۴ سال سکان شهرداری خمام را در دست گرفت.


[tm-timeline layout=”2″ visible-items=”1″ date-format=”1″ tag=”shahrdar-mehr96″ anchors=”false” order=”DESC”]


موضوع : شهرداری، شورای شهر، لحظه به لحظه
http://khna.ir/58822

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/07/20 - 22:56 می‌نویسد :

    این شهردار در تعاونی [!] انتخاب گردید. والسلام.اهل معنا هم حرف من رو متوجه می شوند