خمام - رای‌گیری صورت گرفته برای انتخاب شهردار بی‌اعتبار است
ویژه
واکنش ۲ عضو به جلسه‌ی اخیر شورا ؛

رای‌گیری صورت گرفته برای انتخاب شهردار بی‌اعتبار است

به گفته‌ی بابک نیکو، دستور جلسه «انتخاب شهردار» نبوده و رای گیری در ششمین جلسه‌ی شورای اسلامی شهر خمام هیچگونه اعتباری ندارد.

پنج شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ KHNA58423

عضو شورای اسلامی شهر خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه جلسه با «موضوع شهردار» بوده و همه‌ی اعضا به صورت شفاهی کاندیدی که مدنظرشان بوده را عنوان نموده‌اند، گفت : جلسه‌ی نهایی انتخاب شهردار روز شنبه یا یکشنبه‌ی هفته‌ی آتی به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
به گفته‌ی بابک نیکو، دستور جلسه «انتخاب شهردار» نبوده و رای گیری در ششمین جلسه‌ی شورای اسلامی شهر خمام هیچگونه اعتباری ندارد.

ریاست شورای شهر نیز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در جلسه‌ی قبلی که به منظور بررسی گزینه‌های شهرداری و بیان دیدگاه‌ها برگزار شد حضور نداشته و ششمین جلسه‌ی شورا در همین راستا برگزار شد، عنوان کرد : این جلسه با موضوع شهردار، و نه انتخاب شهردار برگزار شد که این مسئله در متن دعوتنامه‌ی اعضای شورا قید شده و پیامک ارسال شده تحت عنوان «انتخاب شهردار» توسط منشی دفتر شورا به اشتباه نگارش شده است.
سیدرضی مودب‌پور، افزود : در این جلسه ویژگی‌های گزینه‌های شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام به اعلام گزینه‌های موردنظر خود پرداختند که این موضوع به هیچ وجه به صورت مکتوب نبوده و بردن برگه‌های رای به بیرون از جلسه که در صورتجلسه‌ی تنظیم شده توسط ۳ عضو درج شده کاملاً رد می‌گردد.
به گفته‌ی وی، به عنوان مسئول شورا باید صورتجلسه را تنظیم نموده، آرا باید بر روی برگه‌ی رای و به صورت مکتوب و مخفی اخذ گردد و البته صورتجلسه با امضای دو سوم از اعضا باشد که اینگونه نبوده و بر اساس قوانین نمی‌باشد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر
http://khna.ir/58423

۳ دیدگاه

  • احسان در مورخ 1396/07/13 - 23:33 می‌نویسد :

    خسته نباشید خدمت اعضای محترم خمام علی الخصوص آقای [!] که از جان و دل مایه گذاشتن تا در قدرت باقی بمونن و همچنین حرف [!] رو بابت شهردار شدن [!] زمین نزنن مرحبا بر شما که [!] رو نا راضی نکردین و مردم خمام و سرماسه شهر رو به راحتی هر چه تمام تر از بین بردین خدا قوت پهلوان متاسفم برای خودمون که به تو رای دادیم [!] که همه جا با پارتی وارد شده این بار شهرداری خمام هم با پارتی به دست آورد تشکر از آقایان [!] و [!] که در این امر ایشان را یاری کردن و همچنین فقط بابت در قدرت نماندن آقای [!] این کار رو کردن ولی یکم فکر کنید با مردم و شهر چکار کردید همین با تشکر از خمام نیوز

  • خودم در مورخ 1396/07/14 - 02:06 می‌نویسد :

    زیباست که همه گوش بزنگ هستن تا حرفی از جلسه ها بیرون بیاد…..
    چرا باید تو شورای شهرمون دو دستگی وجود داشته باشه…
    زیر آسمون شهرمون یه شهردار لایق انتخاب کنیم!!!!!!!!!!

  • نعیم (م-م) در مورخ 1396/07/15 - 10:27 می‌نویسد :

    با توجه به حضور یک شرق گیلانی آن هم به عنوان شهردار شهر خوبان (خمام)
    در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که کل کارکنان شهرداری از شرق گیلان منسوب گردند.
    ( این روایتی است که در همه جا شاهدیم)
    مسئولین خمامی حواسشان باید بیشتر جمع باشد.
    خمامی باید به داد خمامی برسد.