خمام - حسینی‌نسب: انتظار می‌رفت یکی‌از کمیسیون‌های اصلی به ما واگذار شود / جلسه انتخاب شهردار با حضور رسانه‌ها برگزار گردد
در واکنش به خبر انتخاب اعضای کمیسیون‌ها ؛

حسینی‌نسب: انتظار می‌رفت یکی‌از کمیسیون‌های اصلی به ما واگذار شود / جلسه انتخاب شهردار با حضور رسانه‌ها برگزار گردد

به گفته‌ی وی، بر خلاف شعارها مبنی بر کار دسته جمعی، مسئول شورا چه در انتخاب هیئت رییسه و چه در کمیسیون‌ها برگه‌ای را در دست داشت که همه‌ی مسائل از پیش تعیین گردیده بود.

یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ KHNA57175

عضو شورای اسلامی شهر خمام به جزئیات خبر منتشر شده در خصوص مشخص شدن اعضای کمیسیون‌های شورای شهر مبنی بر اینکه «اسماعیل احمدنیا و سیدمجتبی حسینی‌نسب عدم حضور خود در کمیسیون‌های مربوطه را اعلام نمودند» واکنش نشان داد.

سیدمجتبی حسینی‌نسب در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه تلاش بر آن بود تا از هرگونه اختلاف و تفرقه با روی کار آمدن شورای پنجم جلوگیری شده و کار با تنش و دو دستگی همراه نباشد، عنوان کرد : بنده و اسماعیل احمدنیا «دیگر عضو شورا» تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام داده و بر خلاف برخی از همکاران که در ۴ سال پیش در انتخاب هیئت رئیسه راه دیگری را در پیش گرفتند، ضمن داشتن نهایت مشارکت با آرای خود در انتخاب هیئت رئیسه، انتظار داشتیم حداقل در انتخاب کمیسیون‌ها به عنوان اعضایی که قریب به ۶ هزار رای کسب نموده‌ایم یکی از کمیسیون‌های اصلی به ما واگذار شود، همانطور که در دو سال اول از شورای چهارم کمیسیون ماده ۱۰۰ به علی‌اصغر امیری واگذار شد.
به گفته‌ی وی، بر خلاف شعارها مبنی بر کار دسته جمعی، مسئول شورا چه در انتخاب هیئت رییسه و چه در کمیسیون‌ها برگه‌ای را در دست داشت که همه‌ی مسائل از پیش تعیین گردیده بود.
حسینی‌نسب با اشاره به سابقه‌ی فعالیت خود به عنوان ریاست شورا در دوره‌ی قبل و هم‌اکنون به عنوان خزانه‌دار، یادآور شد : این امر هیچ تغییری در انگیزه‌ی اینجانب برای خدمت به مردم ایجاد نکرده و شاهد این مدعا موضوع برگزاری اولین جلسه بعد از انتخاب هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها بود که بنده و اسماعیل احمدنیا بدون قهر، بد اخلاقی، سکوت در جلسه یا مطرح کردن حرف‌ها در خارج از جلسه، با کلیه طرح‌های عمرانی موافقت نمودیم.
این عضو شورای چهارم و پنجم به حضور دو عضو جدید تحصیلکرده و جوان در مجموعه‌ی شورا اشاره کرده و افزود : مهدی عاشوری و بابک نیکو به لحاظ تحصیلات در سطح بسیار مطلوبی بوده، جوان و پر انرژی هستند و بالقوه‌های بسیار مطلوبی دارند، که امیدوارم تحت تاثیر برخی افراد قرار نگرفته و انشالله بتوانند با تبدیل بالقوه‌ها به بالفعل، به توسعه‌ی شهر کمک نمایند.
خزانه‌دار شورای پنجم شهر خمام در پایان به موضوع گزینش شهردار اشاره نموده و خاطرنشان کرد : شهردار نماد و پیشانی شهر بوده و می‌بایست در انتخاب شهردار از همه‌ی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فکرها استفاده شده و افراد واجد شرایط در جلسه شورا حاضر شوند و برنامه‌های خود را با حضور رسانه‌ها اعلام نمایند، تا انشالله در انتخاب شهردار همانند هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها عمل نگردد و شاهد انتخاب شهرداری باشیم که بتواند در طول مدت خدمت خود بیشترین خدمات را به شهر و مردم خمام ارایه نماید.

گفتنی‌است، تماس و پیگیری خبرنگار خمام‌نیوز با سخنگوی شورای شهر به‌منظور دریافت پاسخ بی‌نتیجه بود و ارائه‌ی پاسخ به همراه مستندات به زمان ارائه‌ی گزارش عملکرد موکول شد.


موضوع : جوابیه، شورای شهر
http://khna.ir/57175

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.