خمام - ۳۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد
ویژه
بخشدار خمام خبر داد :

۳۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد

علیرضا مسچیان از افتتاح و بهره‌برداری ۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ KHNA56327

بخشدار خمام در گفتگو با خمام‌نیوز از افتتاح و بهره‌برداری ۳۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت خبر داد.
علیرضا مسچیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، به افتتاح ۳۲ پروژه در قالب بخش‌های کشاورزی، صنعتی، ورزشی، گردشگری و … اشاره نمود و گفت : پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌گردند.
این مسئول با بیان اینکه زحمات زیادی توسط مسئولین نظام و دولت در راستای اجرای این پروژه‌ها کشیده شده، تصریح کرد : از همه مردم بخش خمام دعوت می‌شود روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت که از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۳۰ برگزار می‌گردد شرکت نمایند.
به گفته‌ی وی، افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای بخش خمام در روستای مصردشت به عنوان اولین پروژه و افتتاح آلاچیق و آشپزخانه در مرکز اکوتوریسم جیرسر باقرخاله خاتمه بخش پروژ‌ها خواهند بود.


موضوع : بخشداری
http://khna.ir/56327

دیدگاه شما چیست ؟!