خمام - سرقت ۵ میلیون تومان وجه نقد از داخل خودرو
ویژه
مقابل بانک به وقوع پیوست ؛

سرقت ۵ میلیون تومان وجه نقد از داخل خودرو

یکی از شهروندان خمامی از سرقت ۵ میلیون تومان وجه نقد از خودروی پارک شده مقابل بانک خبر داد.

چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ KHNA55175

یک شهروند خمامی از سرقت ۵ میلیون تومان وجه نقد از خودروی پارک شده مقابل بانک خبر داد.
این شهروند با بیان اینکه سرقت ظهر روز گذشته به وقوع پیوست، عنوان کرد : پس از برداشت مبلغ ۵ میلیون تومان از حساب خود در بانک کشاورزی، وجه مذکور که داخل پاکت قرار داده شده بود و محتوای آن مشخص نبود را در داخل خودروی پیکان وانت خود که چندین متر بالاتر پارک شده بود قرار داده و با توجه به آنکه درب خودرو قفل بوده و شیشه‌ها بالا بوده‌اند، برای استفاده از دستگاه خودپرداز از خودرو فاصله گرفته، اما در این فاصله از سرقت وجه نقد مطلع شدم.
وی با بیان اینکه به نظر میرسد سارقین مرا زیر نظر داشته‌اند، به مشکوک شدن یکی از عابرین از وقوع سرقت اشاره نمود و گفت : فرد عابر که شماره پلاک خودرو را یادداشت کرده بود، موضوع را طی تماس تلفنی با پلیس در میان گذاشت.
به گفته‌ی این شهروند، در بازبینی دوربین مداربسته یک سوپرمارکت سرقت از خودرو و متواری شدن سارقین توسط خودروی پراید مشهود گردید، اما پیگیری‌ها ادامه داشته و یافته‌ها به سرقتی بودن پلاک خودرو اشاره دارد.

به گزارش خمام‌نیوز، پلیس بارها در اطلاعیه و هشدارهای خود به شهروندان توصیه کرده از قرار دادن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد، روی صندلی جلو یا صندلی عقب خودرو و در معرض دید خودداری کرده، چرا که ممکن است سارقان در هنگام دریافت پول از بانک و حمل اشیاء قیمتی با خودرو در کمین باشند.


موضوع : سرقت
http://khna.ir/55175

دیدگاه شما چیست ؟!