خمام - مراسم شبی با قرآن در مسجد جامع روستای تیسیه برگزار گردید

مراسم شبی با قرآن در مسجد جامع روستای تیسیه برگزار گردید

مراسمی تحت عنوان شبی با قرآن با حضور قاریان برجسته‌ی استان گیلان پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای تیسیه برگزار شد.

چهارشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰:۰۷ KHNA5451

به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس، مراسمی تحت عنوان شبی با قرآن با حضور قاریان برجسته‌ی استان گیلان و کشور (زحمتکش، چولابی و یوسف ایزدی) و با حضور حسین ذاکر استقامتی، حجت الاسلام والمسلمین اصغرنژاد، حجت الاسلام والمسلمین عاشوری، حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان، سرهنگ سیمایی، سرگرد علی‌اکبری، شورای اسلامی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی دهیاری تیسیه و برخی دیگر از مسئولین، به مورخه‌ی 2 مهر 1392 پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای تیسیه برگزار گردید. گفتنی‌است در جریان این مراسم از بسیجیان شرکت کننده در کلاس‌های حلقه‌ی صالحین روستای تیسیه تجلیل به عمل آمد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، امام جمعه‌ی خمام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدری که از خود گذشتگی کردند تا این عزت را برای ما به ارمغان آوردند، عنوان کرد : امروز افتخاراتی که نصیب ایران اسلامی ما شده بخاطر شهدای ما بوده و از خداوند خواهانیم که ما را ادامه دهنده‌ی راه آنها قرار بدهد و قرآن کریم، کلام وحی و راه زندگی انسان است.


دیدگاه شما چیست ؟!