خمام - هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است
مدافع خمامی تیم سپیدرود مطرح کرد :

هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

به گفته‌ی وی، امسال انگیزه‌ی بالایی داشته و میخواهم ضمن قرار گرفتن در بین بهترین‌های لیگ به هدفم که رسیدن به پیراهن تیم ملی است، برسم.

دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ KHNA54088

سیدهادی موسوی یکی از بهترین مدافعان میانی فصل گذشته لیگ یک، قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کرد.
این مدافع خمامی سپیدرود با بیان اینکه از بودن در تیم سپیدرود احساس بسیار خوبی دارم، عنوان کرد : همانطور که انسان از حضور در خانه خود راحت است، من در سپیدرود حس خوب دارم. البته شاید از نظر مالی به آنچه که می‌خواستیم یا محقش بودم نرسیده‌ام، اما انگیزه دارم تا بیشتر از گذشته خودم را به فوتبال ایران معرفی نمایم.
وی سن را در فوتبال کم اهمیت برشمرده و افزود : به نظر من تا زمانی‌که بدن سالم است میتوان فوتبال را ادامه داد و البته می‌توانستم خیلی راحت شناسنامه‌ام را تغییر داده و ۷ الی ۸ سال از سن خود را کمتر نمایم، اما همه جا گفته‌ام که ۳۰ سال سن دارم.
سیدهادی موسوی با اشاره به اینکه پیشنهادی از تیم‌های استقلال یا دیگر تیم‌های بزرگ نداشته و تیم‌های وسط جدولی خواهان وی بوده‌اند، تصریح کرد : پاسخ به پیشنهاد آنها را به بعد از تعیین تکلیف وضعیت خود در سپیدرود موکول کرده بودم، چرا که ۳ سال است که عضو این تیم بوده و با گوشت و پوست خود این تیم را دوست دارم و بازی کردن در استان خودم برایم افتخار است.
این فوتبالیست خمامی با بیان اینکه در لیگ دسته اول یک تیم کم ادعا اما پر انگیزه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد : با این وجود موفق شدیم به لیگ برتر صعود کرده و حالا انگیزه‌ی ما چند برابر شده و انشاءالله در این فصل یک تیم خوب را شاهد خواهید بود.
به گفته‌ی وی، امسال انگیزه‌ی بالایی داشته و میخواهم ضمن قرار گرفتن در بین بهترین‌های لیگ به هدفم که رسیدن به پیراهن تیم ملی است، برسم.


موضوع : فوتبال
منبع : باشگاه سپیدرود
http://khna.ir/54088

دیدگاه شما چیست ؟!