خمام - نامه آرزوی ۹ کودک خمامی توسط خیرین باز شد
ویژه
طی اقدامی بی‌سابقه در برنامه ؛

نامه آرزوی ۹ کودک خمامی توسط خیرین باز شد

در جریان این برنامه نامه‌ی آرزوهای کودکان خوانده شده و توسط خیرین برای برآورده کردن آن اعلام آمادگی و اقدام می‌گردد.

دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ KHNA54060

ویژه برنامه‌ی میهمانی خدا برنامه‌ای است با هدف برآورده کردن آرزوی کودکان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت بخش خمام که برای دومین سال متوالی برگزار می‌گردد.
در جریان این برنامه که هر شب ساعت ۲۱ «از ۳۱ خرداد الی ۶ تیر» به همت گروه هنری دایره شادی به تهیه کنندگی رشید زیبانگار و کارگردانی مهرزاد فکری با حضور جمعی از هنرمندان مطرح صدا و سیمای گیلان در کانون شهید حق شناس خمام برگزار می‌شود، نامه‌ی آرزوهای کودکان خوانده شده و توسط خیرین برای برآورده کردن آن اعلام آمادگی و اقدام می‌گردد.

با وجود آنکه اجراهای هر شب از برنامه متفاوت بوده و میهمانانی همچون احمد رستمی‌پور «قهرمان ۴ سال کیک بوکسینگ کشور که دچار ضایعه نخاعی شده بود» به خواندن ترانه پرداخت و کودکان کار «که تحت حمایت موسسه آوای امید قرار گرفته» به اجرای دف‌نوازی پرداختند، اما در پنجمین شب از برنامه کودکان سندروم داون لاهیجان به اجرای پلی‌بک چند ترانه پرداخته و با حضور یافتن تعدادی از خیرین بر روی صحنه، نامه آرزوهای ۹ کودک کم‌بضاعت و بی‌بضاعت خمامی گشوده شد تا به دست آنان برآورده گردد، که از آن می‌توان به عنوان نقطه عطفی در اجراهای ویژه برنامه میهمانی خدا یاد کرد.

برآورده شدن بیش‌از ۲۵ نامه آرزوها طی ۵ شب، پخش کلیپ برآورده شدن آرزوی کودکان توسط خیرین که نامه‌ی آنان در شب قبل گشوده شده، اجرای موسیقی و استندآپ کمدی توسط هنرمندان مطرح گیلانی، گپ و گفت با هنرمندان و ورزشکاران و همچنین پخش گزارش‌های خبری از جمله بخش‌های ویژه برنامه میهمانی خداست که ۲ شب دیگر «۵ و ۶ تیر» از ساعت ۲۱ در کانون شهید حق‌شناس خمام برگزار می‌گردد و با توجه به اتفاقات مثبت پنجمین شب از اجرا، افزایش یافتن درصد مشارکت خیرین خارج از انتظار نخواهد بود.

گفتنی‌است، شرکت در این برنامه برای عموم رایگان بوده و علاقه‌مندان برای پیگیری اخبار، گزارش‌ها و تصاویر برنامه می‌توانند به وب‌سایت اختصاصی میهمانی خدا در آدرس mihmanikhoda.ir مراجعه نمایند.


موضوع : خیرین و نیکوکاران
http://khna.ir/54060

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/04/05 - 15:26 می‌نویسد :

    اینها میخوان از [!] مثلا [!] خدایش چکار میخواد بکنه برا شورا. یادمه ایام انتخابات [!] که حداقل بتونن [!]

  • ناشناس در مورخ 1396/04/05 - 15:31 می‌نویسد :

    حالا [!] با این همه ریخت و پاش میخوان حق من تو شهروند و بگیرن تو روز انتخابات اینا [!] واقعا متاسف. حالا باز هم اومدن [!] با اون آقای [!]