خمام - از عکس‌ و پوستر تبلیغاتی داوطلبین بر روی دیوارهای شهر تا آغاز نشدن تبلیغات شهری برخی داوطلبین در روزهای پایانی

از عکس‌ و پوستر تبلیغاتی داوطلبین بر روی دیوارهای شهر تا آغاز نشدن تبلیغات شهری برخی داوطلبین در روزهای پایانی

حامیان و طرفداران برخی داوطلبینی که در پوستر و تبلیغات خود به تلاش برای توسعه، عمران و آبادانی شهر اشاره می‌کنند به دیوارهای شهر نیز رحم نکرده و چهره‌ی نامطلوبی به شهر داده‌اند.

سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ KHNA53265

مردم این وظیفه را دارند که برای انتخاب داوطلبین اصلح و متعهد، ابتدا شخصیت، سوابق و وضعیت فعلی داوطلبین را بررسی کرده و با کسب اطلاعات و بررسی همه پارامترها همچون مقایسه با دیگر داوطلبین، فرد اصلح را گزینش نمایند.
در روزهای گذشته با وجود آنکه داوطلبین انتخاباتی با شیوه‌های مختلف تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده‌اند، اما هنوز پوستر و تبلیغات شهری برخی داوطلبین شورای شهر خمام در چند روز پایانی زمان تبلیغات انتخاباتی به چشم نمی‌خورد.
در این بین، حامیان و طرفداران برخی داوطلبینی که در پوستر و تبلیغات خود به تلاش برای توسعه، عمران و آبادانی شهر اشاره می‌کنند به دیوارهای شهر نیز رحم نکرده و چهره‌ی نامطلوبی به شهر داده‌اند.

با وجود آنکه پیش از شروع زمان تبلیغات انتخاباتی مکان‌هایی برای نصب عکس و پوستر برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر خمام در نظر گرفته شد، اما در روزهای اول شاهد پر شدن فضای دو انتخابات توسط تبلیغات شورای شهر، و در روزهای اخیر شاهد نصب تبلیغات بر روی تبلیغات سایر داوطلبین، پایه‌های برق، تابلوها، دیوار و حیاط منازل، جدول‌های کنار خیابان و … بوده‌ایم، به گونه‌ای که حتی کف خیابان نیز از تبلیغات انتخاباتی در امان نمانده است.
با چسباندن پوستر به در و دیوار شهر، بلند کردن صدای موسیقی در ستادها در ساعاتی که مردم در منازلشان نیاز به استراحت دارند و رقابت‌های این‌چنینی نشاط و هیجان انتخاباتی به وجود نمی‌آید، زیرا این خود نمونه‌ای از نقض حقوق شهروندی است.


موضوع : انتخابات
http://khna.ir/53265

دیدگاه شما چیست ؟!