خمام - از سوگند حق‌پرست در جشن قهرمانی لیگ‌های برتر والیبال تقدیر شد
به دلیل کسب مقام سوم تیمی ؛

از سوگند حق‌پرست در جشن قهرمانی لیگ‌های برتر والیبال تقدیر شد

سوگند حق‌پرست «والیبالیست خمامی تیم دانشگاه آزاد» به دلیل کسب مقام سوم تیمی در لیگ برتر والیبال مورد تقدیر قرار گرفت.

یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ KHNA52346

جشن قهرمانی لیگ‌های برتر مردان و زنان و دسته یک مردان سال ۹۵ والیبال ایران و رونمایی از پیراهن تیم‌های ملی شب گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور خانواده بزرگ والیبال و مسئولین ورزش کشور برگزار شد، محمدرضا داورزنی «سرپرست فدراسیون والیبال» در خصوص موفقیت‌های والیبال در سالهای اخیر و راهکارهای ادامه این روند سخنرانی کرد و به برخی نگرانی‌ها درباره این رشته ورزشی و برنامه ریزی برای برطرف کردن نگرانی‌های ذکر شده اشاره کرده و در ادامه به همراه ایگور کولاکوویچ «سرمربی تیم ملی والیبال»، سعید معروف «کاپیتان تیم ملی» و محمد شریف‌زاده «کاپیتان اسبق تیم ملی» از پیراهن تیم‌های ملی رونمایی کردند.
در جریان این مراسم سرپرستان، سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر مردان و زنان و لیگ دسته یک برای دریافت کاپ و مدال‌های خود به جایگاه فراخوانده شده و از برترین‌ها تقدیر به عمل آمد، که در همین راستا سوگند حق‌پرست «والیبالیست خمامی تیم دانشگاه آزاد» به دلیل کسب مقام سوم تیمی در لیگ برتر والیبال مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.
به گزارش خمام‌نیوز، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران در سال ۱۳۹۵ از چهارم آذرماه با حضور ۷ تیم در یک گروه آغاز شد، اما در دور برگشت این رقابت‌ها تیم پارسه حذف شد. در مجموع دور رفت و برگشت لیگ برتر بانوان ۴۱ دیدار برگزار شد و تیم‌های بانک سرمایه، ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.


موضوع : بانوان، والیبال
منبع : روابط عمومی فدراسیون والیبال
http://khna.ir/52346

دیدگاه شما چیست ؟!