خمام - از برترین‌های کوهنوردی خمام تجلیل شد
در سالروز تاسیس هیئت کوهنوردی ؛

از برترین‌های کوهنوردی خمام تجلیل شد

سومین همایش تجلیل از کوهنوردان خمامی به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس هیئت کوهنوردی خمام در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ KHNA50980

سومین همایش تجلیل از کوهنوردان خمامی به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس هیئت کوهنوردی خمام ساعت ۱۸ امروز «چهارشنبه، ۲۵ اسفند» در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

دبیر این همایش با بیان اینکه دومین سالی است که همایش تجلیل از کوهنوردان خمامی به صورت متوالی برگزار می‌گردد، عنوان کرد : در دوره‌ی قبل تنها از پیشکسوتان این رشته‌ی ورزشی با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد، اما در جریان همایش اخیر از ۳۶ نفر کوهنورد برتر مرد و زن از جمله کوهنوردانی که به قله‌های مختلف صعود کرده‌اند، اعضای فعال هیئت، نفرات برتر در کوهنوردی، برترین‌های اخلاق و ۲ نوجوان تازه‌کار برای افزایش دلگرمی در فعالیت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
به گفته‌ی وی، مسعود نظری «بنیان‌گذار هیئت کوهنوردی گیلان» و حسن توکلی «بنیان‌گذار هیئت کوهنوردی خمام» از جمله تقدیر شدگان در جریان همایش مذکور بودند.
پژمان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز ضمن تشکر از اداره‌ی ورزش و جوانان خمام و همه کسانی که در برگزاری این همایش همکاری کرده‌اند، ادامه داد : ابتدا قرار بود که همایش تجلیل از کوهنوردان خمامی حدود ۲ ماه قبل برگزار گردد، اما به دلیل وقوع حادثه پلاسکو و عزای عمومی این همایش به امروز موکول گردید.


موضوع : کوهنوردی، گزارش تصویری
تصویر : آرمین نوروزی
http://khna.ir/50980

دیدگاه شما چیست ؟!