خمام - از واکنش‌ها به انتصاب سیاسی در هیات کوهنوردی تا صدور طنزآمیز حکم برای هیات گلف
ویژه
توسط گروهی‌از شهروندان رقم خورد؛

از واکنش‌ها به انتصاب سیاسی در هیات کوهنوردی تا صدور طنزآمیز حکم برای هیات گلف

گروهی دیگر از شهروندان در واکنش به این‌انتصاب، با به‌راه انداختن یک‌جریان با دست‌مایه طنز اقدام به انتصاب یک مسوول برای هیاتی‌دیگر نموده‌اند.

یکشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ KHNA97454

یک انتصاب غیرورزشی و سیاسی در هیات کوهنوردی خمام در واپسین روزهای سال گذشته انتقاد اهالی این‌رشته را به‌دنبال داشت؛ موضوعی‌که منجر به نوشتن یک طومار شد، که در آن نفرات قابل توجهی‌از کوهنوردان خمامی معتقد بودند فرد منصوب‌شده نه‌تنها هیچگونه آشنایی و رابطه‌ای با کوهنوردی نداشته و وی را به رسمیت نمی‌شناسند، بلکه خواهان انتخاب مسوول هیات بر اساس لیاقت و خرد جمعی، از بین جامعه کوهنوردی شده بودند.

در همین‌راستا، گروهی دیگر از شهروندان در واکنش به این‌انتصاب، با به‌راه انداختن یک‌جریان با دست‌مایه طنز اقدام به انتصاب یک مسوول برای هیاتی‌دیگر نموده‌اند.
این‌جریان که در سال جدید همچنان ادامه یافته و به چندصد استوری تبریک اینستاگرامی انجامیده، یکی‌از شهروندان را با تصویری فتوشاپ‌شده در قامت یک بازیکن گلف، به‌عنوان مسوول این‌هیات نشان می‌دهد.
یک رشته ورزشی که درحال حاضر فضایی برای آن در این‌شهرستان وجود نداشته و تنها گمانه‌زنی‌هایی درخصوص احداث زمین گلف در جیرسرباقرخاله مطرح بوده است.

با این‌وجود، اگرچه در سال‌های اخیر انتصاب سیاسیون یا افراد نزدیک به قدرت با این‌بهانه که آورده‌ی مالی خواهند داشت، توجیه گردیده؛ اما از مسوولان شهرستان انتظار می‌رود با جلوگیری از تداوم اقدامات سیاسی این‌چنینی در ورزش، موجب دلسردی ورزشکاران خمامی در رشته‌های مختلف نشوند.


موضوع : کوهنوردی، گلف، یادداشت
http://khna.ir/97454

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.