خمام - بازدید شهردار و اعضای شورای شهر خمام از پروژه‌ی سریال درحال ساخت “بوریا”

بازدید شهردار و اعضای شورای شهر خمام از پروژه‌ی سریال درحال ساخت “بوریا”

شهردار و اعضای شورای شهر از پروژه‌ی این سریال درحال ساخت که در یکی از لوکشین‌های خود در خیابان تختی خمام در حال فیلمبرداری بود بازدید به عمل آوردند.

چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶ KHNA5037

“بوریا” عنوان یک مجموعه‌ی تلویزیونی در خصوص کارآفرینی است که در 80 قسمت 20 دقیقه‌ای در حال تولید و ساخت است و در شش ماهه‌ی دوم سال جاری از طریق شبکه‌ی باران بر روی آنتن خواهد رفت. این سریال با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی ساخته می‏شود و در این مجموعه‌ی تلویزیونی دختر جوانی به نام “بوریا” به‌عنوان مدیر امور مالی وارد یک شرکت کارآفرینی می‏شود که مدیر آن مهندس جوان و کم تجربه‏ای به نام سهراب است. با ورود بوریا به شرکت، مسیر کار و زندگی سهراب دچار تغییر می‏شود و در طی ماجراهایی مهندس سهراب با تدبیر و تلاش بوریا به موفقیت‏های مهمی در امور کشاورزی و ایجاد موقعیت‏های شغلی دست پیدا می‌کند. تمامی بخش‏های این سریال در گیلان ساخته می‏شود که بخش اعظمی از لوکشین‌های آن در خمام فیلمبرداری می‌شوند. در همین راستا علیرضا پورهادی (شهردار خمام)، سیدمجتبی حسینی‌نسب (ریاست شورای شهر خمام)، جلیل غیاثی و اسماعیل احمدنیا (از اعضای شورای شهر خمام) از پروژه‌ی این سریال درحال ساخت که در یکی از لوکشین‌های خود واقع در خیابان تختی خمام در حال فیلمبرداری بود بازدید به عمل آوردند.

میرحامد کاسی‌پور (تهیه کننده)، فرهاد پاک‌سرشت (نویسنده)، پیمان حقانی (کارگردان تلویزیونی)، اسماعیل حاجتی (مدیر تولید)، امیر نوربخش (مدیر تصویربرداری)، علی قلیزاده (تصویربردار)، غلامرضا کاظمی (صدابردار)، امیرحسین حامد (منشی صحنه و دستیار کارگردان)، یاسر میرحمیدی (طراح صحنه) و رسول حقدوست، مانا پاک سرشت، مرضیه گوهری، حدیث نیکرو و جابر وثوق بازیگران این سریال هستند.


موضوع : شهرداری، شورای شهر، صدا و سیما
تصویر : سجاد روان‌نیا
http://khna.ir/5037

۱ دیدگاه

  • صفا در مورخ 1392/10/26 - 21:16 می‌نویسد :

    با سلام چرا دربین اسامی بازیگران در خبر سریال بوریا اسمی از بازیگر توانمند راحله رحیمی نیست. من یکی از طرفداران پروپا قرص خانم رحیمی از استان گلستان هستم. لطفا خبرو اصلاح کنید.