خمام - ضرب و شتم راننده‌ در ایستگاه تاکسی

ضرب و شتم راننده‌ در ایستگاه تاکسی

شخص متخلف پس از پیاده شدن از خودرو با ضربات متعدد مشت به قفسه‌ی سینه و قلب راننده‌ی تاکسی که در خودروی خود نشسته بود اقدام به ضرب و شتم و تهدید وی نموده و از محل دور شد.

چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶ KHNA4984

DSCF0001متاسفانه مسئله‌ی ایستگاه خمام به رشت (مقابل پایگاه شهید شیرودی خمام) همانند ایستگاه رشت به خمام (که گویی متحرک بوده و گاهاً مکان ثابتی ندارد) از مشکلات متعددی برخوردار است و یکی از آنها ایجاد ترافیک به علت نزدیک بودن به میدان اصلی شهر و همچنین عدم توجه ماشین‌های سواری یا مسافرکش (غیرتاکسی) به خط کشی مربوط به محل توقف تاکسی و زیرپا قرار دادن حق و حقوق رانندگان تاکسی شده است. در حادثه‌ای که ظهر امروز در ایستگاه مذکور رخ داد، در جریان مشاجره‌ای لفظی یک راننده‌ی تاکسی با راننده‌‎ی یک خودروی سواری با هویت معلوم که در ایستگاه تاکسی توقف نموده بود (با موضوعیت خروج از محل توقف تاکسی)، شخص متخلف پس از پیاده شدن از خودرو با ضربات متعدد مشت به قفسه‌ی سینه و قلب راننده‌ی تاکسی که در خودروی خود نشسته بود اقدام به ضرب و شتم و تهدید وی نموده و از محل دور شد. در همین راستا پلیس نیروی انتظامی و اورژانس 115 در محل وقوع حادثه حاضر شده که به ثبت شکایت و رسیدگی به وضعیت جسمی راننده‌ی تاکسی که به دلیل ضربه‌ای که به قلب وی وارد شده بود از وضعیت جسمی خوبی برخوردار نبود بپردازند.


موضوع : تاکسیرانی، حوادث
http://khna.ir/4984

۱ دیدگاه

  • نوید هادی زاده در مورخ 1392/06/21 - 16:33 می‌نویسد :

    واقعا نداشتند ایستگاه مشخص چه در داخل خمام و چه در رشت مشکلیه که اصلا در شان این شهر نیست .
    شما خشکبیجار رو ببینید که تو خمام ایستگاه ِ مشخص و پارکینگ دارند . 
    سنگر رو ببینید که در داخل خود سنگر ایستگاه مشخص و پارکینگ دارند . البته در 2 ایستگاهی که در شهر رشت دارند پارکینگ وجود نداره و اما فضا بسیار بزرگه که قابل مقایسه با محل ایستگاه فعلی خمام نیست .
    آرزوی سلامتی برای راننده ی عزیز و دارم و امیدوارم مسئولین موضوع ایستگاه رو حل کنند . نه به خاطر این مورد پیش آمده بلکه به خاطر مشکل ترافیک و باریک بودن خیابان اصلی .