خمام - برگزاری جلسه‌ی ستاد بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس بخش خمام

برگزاری جلسه‌ی ستاد بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس بخش خمام

جلسه‌ی ستاد گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بخش خمام با حضور اعضای ذیربط و به ریاست حسین ذاکر استقامتی در محل بخشداری خمام تشکیل گردید.

چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ KHNA4971

جلسه‌ی ستاد گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بخش خمام با حضور اعضای ذیربط و به ریاست حسین ذاکر استقامتی (بخشدار خمام) با تلاوتی چند از کلام‌الله مجید در محل بخشداری خمام تشکیل گردید. در این جلسه که سیدمجتبی حسینی‌نسب (ریاست شورای شهر خمام)، حسین مکرمی (ریاست هیئت امناء مسجد جامع خمام)، داوود رضازاده (فرمانده حوزه‌ی مقاومت بسیج خمام)، علیرضا پورهادی (شهردار خمام)، انصاری دوست (فرمانده‌‌ی حوزه‌ی مقاومت بسیج کوثرالنبی خمام)، سرگرد محمد نجاتی (جانشین ف.ا بخش خمام)، عباس پیرخندان (رئیس اداره‌ی آموزش و پرورش خمام)، مهدی ربیعی (معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه‌ی مقداد رشت) و منوچهر عاشوری (معاونت بخشداری) حضور داشته و به مورخه‌ی 14 شهریور برگزار گردید، ابتدا بخشدار خمام با سلام و درود بر ارواح طیبه و تابناک 8000 شهید سرافراز استان گیلان و شهدای والامقام بخش خمام، سلام و درود بر روح پر فتوح امام راحل، آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، آرزوی توفقیات روز افزون برای دولت خدمتگزار و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌ی معصومه (س) و آغاز دهه‌ی کرامت، سخنان خود را پیرامون موضوع جلسه آغاز نموده و عنوان کرد: هر ساله فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس یاد و خاطره‌ی شهیدان و جوانان برومندی است که امروز امنیت، آسایش و آرامش را برای جامعه‌ی ما به بار آورده است. همانگونه که مطلعید جنگ یکی از مهمترین حوادث برای یک ملت است و جنگ ما مبتنی بر ایمان و اعتقاد دینی بود که برای ما احدی‌الحسنین بود. یکی از دو نیکوئی‌ها، یا پیروزی یا به شهادت و فیض عظیم نائل می‌شویم. ما همگی این جنگ را با گوشت و پوست، روح، احساس و ادراک خودمان مشاهده کرده‌ایم. این نیست که فقط در تاریخ چیزی خوانده یا به آمار مراجعه کرده باشیم، لیکن آنچه مهم است این است که ملت ایران این مقطع تاریخی حساس مقطع دفاع مقدس را هرگز فراموش نخواهند کرد و سالهای پر افتخار جنگ تحمیلی را بیاد خواهند داشت.

نماینده‌ی عالی دولت در خمام افزود : امروز تمام هدف ما این است که فرهنگ جنگ و دفاع مقدس به نسل‌های آتی برسد که بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس و همچنین اعزام کاروان راهیان نور به سوی معراج شهدا از مباحث مهم فرهنگی و انتقال آن به نسل‌های آتی می‌باشد. بخشدار خمام در سخنانش تصریح داشت: انتظار دارم که برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس امسال پرشورتر و با شکوه‌تر از سالهای گذشته در بخش برگزار گردد تا نشر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل گردد. در پایان هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح، سپس تصمیماتی در قالب 16 مصوبه اتخاذ گردید.


موضوع : بخشداری
http://khna.ir/4971

دیدگاه شما چیست ؟!