خمام - گلایه‌ی شهروندان از عدم ایمن‌سازی حریم رودخانه در خیابان رازی
ویژه
گزارش /

گلایه‌ی شهروندان از عدم ایمن‌سازی حریم رودخانه در خیابان رازی

به گفته‌ی یکی از شهروندان، در جریان برف اخیر در خصوص خیابان رازی بازگشایی راه به درستی صورت نپذیرفته است.

شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ KHNA49202

یکی از شهروندان خمامی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز به وضعیت موجود در خیابان رازی اعتراض کرد.
این شهروند با بیان اینکه خیابان رازی در محدوده‌ی حریم رودخانه قرار داشته و ایمن‌سازی برای رودخانه صورت نپذیرفته است، عنوان کرد : عابرین پیاده برای عبور و مرور در این جاده در روزهای عادی با مشکل مواجه بوده و بارش برف اخیر و لغزندگی جاده نیز بر سختی راه افزوده و عبور و مرور را برای عابرین و خودروها سخت نموده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در جریان برف اخیر در خصوص این خیابان بازگشایی راه به درستی صورت نپذیرفته، افزود : پیش‌از این بخشی از کوچه غزالی ایمن‌سازی شد، اما حریم رودخانه در خیابان رازی همچنان نیازمند ایمن‌سازی بوده و انتظار می‌رود مسئولین شهری نگاهی به وضعیت این خیابان داشته باشند.
این شهروند همچنین به عدم بازگشایی مناسب خیابان شهید کنعانی اشاره نموده و یادآور شد : امروز «شنبه» به دفعات با شهرداری خمام برای بازگشایی این خیابان تماس حاصل نمودیم، اما تاکنون اقدام مناسبی برای بازگشایی صورت نپذیرفته است.

یکی دیگر از شهروندان نیز به احتمال بروز حوادث در خیابان رازی در شرایط عادی اشاره کرد و گفت : این خیابان که کمربندی خمام را به پل سینما متصل می‌کند در حالت عادی به دلیل عدم ایمن سازی مخاطره آمیز بوده و سوابقی در خصوص افتادن خودرو داخل رودخانه یا آویزان شدن آن وجود داشته است.
به گفته‌ی وی، در بحران برف گذشته بازگشایی راه در خیابان رازی به درستی صورت نپذیرفت و انتظار می‌رود همانند سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها به خیابان رازی خمام رسیدگی لازم صورت پذیرد.

به گزارش خمام‌نیوز، پیش‌از این طی خبرهای متعددی بر لزوم ایمن‌سازی حریم رودخانه تاکید شده است.


موضوع : در شهر
http://khna.ir/49202

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1395/12/01 - 16:28 می‌نویسد :

    تشکر از پیگیری شما.