خمام - دستگاه‌های اجرایی سراسر بخش خمام تا پایان بحران برف آماده‌باش کامل هستند / از تمام توان و ظرفیت استفاده می‌گردد
بخشدار خمام مطرح کرد :

دستگاه‌های اجرایی سراسر بخش خمام تا پایان بحران برف آماده‌باش کامل هستند / از تمام توان و ظرفیت استفاده می‌گردد

علیرضا مسچیان ضمن تقدیر از تحریریه‌ی خمام‌نیوز به جهت همراهی و اطلاع‌رسانی به مردم در بحران برف اخیر، یادآور شد : ستاد مدیریت بحران به اطلاع‌رسانی و کمک رسانه در حوزه‌ی ‌اطلاع رسانی نیاز داشته و بی‌شک نقد منصفانه را پذیرفته و تلاش می‌کنیم نقدپذیر باشیم.

چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ KHNA48984

علیرضا مسچیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از برگزاری ستاد مدیریت بحران در بخش خمام خبر داد.
بخشدار خمام با بیان اینکه خسارات در بحران برف اخیر بالا بود و موجب شکسته شدن ۶۲۸ تیر برق در سراسر بخش گردید، افزود : برطرف کردن مشکلات زمان‌بر بوده و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی گیلان در خصوص بارش برف در روزهای آتی، زمان کافی برای رفع کامل مشکلات وجود نداشته است، اما با اینحال اکیپ‌های متعددی در تلاش هستند که مشکلات رخ داده را برطرف نمایند.
وی با بیان اینکه امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران تلاش بر این بود که با استفاده از تجارب بدست آمده برنامه‌ریزی بهتری برای بحران برف آتی صورت پذیرد، عنوان کرد : در خصوص راه‌ها تقسیم بندی و حوزه بندی انجام شده و نقشه‌ای از وضعیت راه‌ها ترسیم گردیده، تا بازگشایی راه‌های مواصلاتی برون شهری و درون شهری با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
مسچیان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی سراسر بخش خمام از صبح پنجشنبه تا پایان بارش برف و بازگشت به حالت عادی در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد : امکانات موجود در بخش برای مدیریت بحران پیش‌رو شناسایی شده و از همه‌ی ظرفیت‌های موجود در دهیاری‌ها و بخش خصوصی استفاده می‌گردد تا از نظر زمانی اقدامات مطلوب‌تری صورت پذیرد.
این مسئول با اشاره به رها شدن برخی کابل‌های برق بر روی زمین، گفت : برای سرعت بخشیدن به برق‌رسانی بخش خمام برخی از کابل‌های برق بر روی سطح زمین رها شده‌اند که اقدامات لازم در خصوص این مسئله در حال انجام است، اما محل قرارگیری این کابل‌ها نیز مشخص شده‌اند تا در برف روبی آتی شاهد قطعی برق به دلیل قطع کابل یا آسیب جسمی به سرنشینان دستگاه برف‌روب نباشیم.

علیرضا مسچیان ضمن تقدیر از تحریریه‌ی خمام‌نیوز به جهت همراهی و اطلاع‌رسانی به مردم در بحران برف اخیر، یادآور شد : ستاد مدیریت بحران به اطلاع‌رسانی و کمک رسانه در حوزه‌ی ‌اطلاع رسانی نیاز داشته و بی‌شک نقد منصفانه را پذیرفته و تلاش می‌کنیم نقدپذیر باشیم.
به گفته‌ی وی، اطلاع‌رسانی به مردم و بازتاب مشکلات و نظرات مردم به مسئولین نقشی موثر در رفع مشکلات ایفا خواهد کرد.
بخشدار خمام در پایان ضمن پوزش از مردم برای نقایص به وجود آمده در بخش خمام در بحران برف اخیر، خاطرنشان کرد : ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی بخش خمام برای مدیریت بحران برف پیش‌بینی شده تمام نیروی خود را به کار بسته و از ظرفیت‌های موجود حداکثر بهره را خواهد گرفت.


موضوع : بخشداری، ستاد بحران
http://khna.ir/48984

دیدگاه شما چیست ؟!