خمام - افتتاح پارک جدید جنب استخر و زیباسازی پل سینما تا پایان سال جاری
شهردار خمام خبر داد :

افتتاح پارک جدید جنب استخر و زیباسازی پل سینما تا پایان سال جاری

به گفته‌ی شهردار خمام، طرح زیباسازی و مقاوم‌سازی پل سینما تا پایان سال جاری اجرایی می‌گردد.

چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ KHNA48466

شهردار خمام ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، عنوان کرد : پارک‌ها و فضاهای شهری از مهمترین اجزا و عناصر شهری و نمادهای پویا به شمار می‌روند و نقش اساسی در پیکره و کالبد شهری و زندگی شهرنشینی دارند،‌ لذا نبود آنها می‌تواند اختلالات جدی در توسعه‌ی پایدار و حیات آینده شهرها به وجود آورد.
علیرضا پورهادی با بیان اینکه شهر خمام به صورت افقی و عمودی رشد قابل توجه‌ای با توجه به گستره عظیم مباحث شهرسازی و زندگی ماشینی در سال‌های اخیر داشته و مکان‌هایی برای گذراندن اوقاعت فراغت تحت عناوینی همچون پارک را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر می‌طلبد، ادامه داد : کار احداث پارک جنب استخر با مدنظر قرار دادن تقاضای مکرر شهروندان خمامی در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و وسایل پارک نیز خریداری شده که تعدادی از آنها نصب شده و الباقی تا قبل از افتتاح پارک پیش از آغاز سال ۹۶ نصب می‌گردد.
به گفته‌ی وی، تکمیل پارک کشاورز که در خروجی شهر خمام قرار دارد پس از افتتاح پارک جنب استخر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پورهادی به پایه و اساس شهرها که در پیشرفت گردشگری نقش مهمی دارند اشاره کرد و گفت : باید برای توسعه آنها برنامه‌ریزی بسیار دقیقی صورت گیرد و داشتن جاذبه‌های شهری مناسب همراه با زیباسازی چهره شهر لازمه‌ی یک شهر گردشگرپذیر است.
شهردار خمام، افزود : در همین راستا در خصوص ۲ پل ورودی و خروجی شهر (پل سینما و پل میدان شورا) با توجه به اینکه سال‌های متمادی از ظاهر نامناسبی برخوردار بوده و با توجه به ضرورت مقاوم‌سازی کف پل‌ها برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، تصمیم بر زیباسازی و مقاوم‌سازی پل‌ها اتخاذ گردید، که امیدواریم تا پایان سال جاری کار یکی از پل‌ها را به اتمام برسانیم.

 

این مسئول با بیان اینکه شهروندان پیرو فراخوان مرتبط با پیاده‌راه فرهیختگان طرح‌هایی را به ما ارائه داده‌اند، خاطرنشان کرد : از میان طرح‌های دریافتی طرحی از یک جوان خمامی که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری منظر می‌باشد انتخاب شد، که بهترین طرح‌ها را در این راستا ارائه نموده است.
به گفته‌ی وی، این طرح‌ها بعد از ایام مبارک دهه فجر به همراه یک نظرسنجی در پایگاه خبری خمام برای مشاهده‌ی عموم در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا یکی از طرح‌ها با مشارکت مردمی انتخاب گردد.
این مسئول در پایان از شهروندانی که به ارائه طرح و بیان دیدگاه‌‌های خود در خصوص پیاده‌رو فرهیختگان پرداختند، قدردانی کرد.


موضوع : شهرداری، گزارش تصویری، وعده
http://khna.ir/48466

۵ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1395/11/22 - 01:19 می‌نویسد :

    من امیدوارم که این طرحها تا اخر امسال اجرایی بشه اما چشمم اب نمیخوره

  • ناشناس در مورخ 1395/11/22 - 01:26 می‌نویسد :

    سلام اقای شهردار خواهشن فکری بحال روکش اسفالت شهرک مسکن مهر فرهنگ بکنید.

  • شهروند در مورخ 1395/11/22 - 02:53 می‌نویسد :

    با عرض سلام . بنده از نحوه ویرایش وادبیات شهردارمحترم مات ومبهوت شدم . آخه چطور یک شهرداربا این نوع جمله سازی مصاحبه می کند . کجای جغرافیای شهری، یک شهر بصورت افقی وعمودی رشد می کند . درکدام کتاب نوشته شده ،نبود بارک وفضای شهری میتواند اختلال جدی درتوسعه ی بایداروحیات آینده شهرهاداشته باشد. بنظربنده آقای شهردار چون درزمینه جغرافیای شهری تخصص وتحصیلاتی ندارندحتما قبل از مصاحبه کردن یاتوضیح درمورد مسائل شهری حتما یک مشورتی بااهل فن داشته باشند ، تابااین نوع ادبیات درهم وبدون مرتبط با موضوعات شهری مخاطبان خاص را به تعجب وا ندارند.

  • ناشناس در مورخ 1395/11/26 - 01:22 می‌نویسد :

    افرین شهروند گرامی تشکر.

  • ناشناس در مورخ 1395/11/28 - 17:37 می‌نویسد :

    tarh “har khomami yek derakht” mitavanad dar khomam ba mosharekat masoolan o mardaom o madares o jahad keshavarzi, be soorat elmi bargozar shavad. baraye kaahesh aloodegi khoob ast markaz shahr az vorood khodro mamnoo shavad, az sar 2 pol khomam. tarh ra ba masoolan dar mian nahid


افتتاح پارک جدید و زیباسازی پل
محقق شد