خمام - پیش‌بینی اولیه از شکسته شدن حدود ۵۰ تیر برق حکایت دارد / اکیپی از شهرستان‌های مجاور به ما پیوسته‌اند
رئیس اداره برق خمام مطرح کرد :

پیش‌بینی اولیه از شکسته شدن حدود ۵۰ تیر برق حکایت دارد / اکیپی از شهرستان‌های مجاور به ما پیوسته‌اند

به گفته‌ی وی، این امیدواری وجود دارد که برق حدود ۹۵ درصد از مشترکین شهر خمام تا پایان روز پنجشنبه «۱۴ بهمن» وصل شود.

پنج شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ KHNA47952

ریاست اداره برق خمام پیرو قطعی طولانی مدت برق این‌بخش در گفتگو با خبرنگار خمام نیوز از پاره شدن سیم‌های برق و شکستن حدود ۵۰ عدد تیر چوبی و بتنی برق طی پیش‌بینی‌های اولیه بر اساس گزارشات دریافتی از شهر و روستاها خبر داد.
وی با بیان اینکه حدود ۷۰ نفر در قالب اکیپ‌هایی از رشت، انزلی، تبریز، آستارا، هشتپر و … طی فراخوانی کشوری برای کمک به پرسنل اداره برق خمام پیوسته و در صدد رفع مشکل برق هستند، افزود : پرسنل اداره برق خمام شب گذشته تا حدود ساعت ۲۳ نیز با وجود سرمای شدید هوا و شدت باد بالای تیرهای برق بوده‌اند، به گونه‌ای بود که احتمال پرت شدن آنان متصور بود.
رضا جاهد با بیان اینکه نیروهای ما بی‌وقفه در تلاش برای رفع آسیب‌های وارده هستند، ادامه داد : این امیدواری وجود دارد که برق حدود ۹۵ درصد از مشترکین شهر خمام تا پایان روز پنجشنبه «۱۴ بهمن» وصل شود ؛ همچنین در روستاها گشت زنی و شناسایی ادامه داشته و مشکلات به زودی مرتفع خواهند شد.
به گفته‌ی این مسئول، بارش برف اخیر در مقایسه با بحران‌های برف گذشته سنگین‌تر و بی‌سابقه بود و گستردگی خسارات زیاد می‌باشد.
جاهد با اشاره به لزوم رعایت ایمنی توسط مردم، خاطرنشان کرد : از شهروندان تقاضا می‌گردد از دست زدن یا حرکت دادن سیم‌های برق توسط چوب ممانعت ورزند.


موضوع : اداره‌ی برق
http://khna.ir/47952

دیدگاه شما چیست ؟!