خمام - قضاوت ۴ داور خمامی در مسابقات بین‌المللی کاراته سبک اوکیناوا ایشین ریو
با حضور بیش‌از ۸۰۰ کاراته‌کا خاتمه یافت ؛

قضاوت ۴ داور خمامی در مسابقات بین‌المللی کاراته سبک اوکیناوا ایشین ریو

روزبه فتحتوئی‌نژاد، حبیب شریف‌تبار، علیرضا نوروزی و مرتضی نوروزی «۴ داور خمامی» به قضاوت دیدارهای مختلف پرداختند.

شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ KHNA47662

اولین دوره از رقابت‌های کاراته بین‌المللی سبک اوکیناوا ایشین ریو «جام کاسپین» عصر جمعه با قهرمانی تیم ایران در سالن تختی رشت پایان یافت.
تیم ایران در پایان این رقابت‌ها موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده و تیم کاراته جمهوری آذربایجان به مقام نائب قهرمانی و تیم‌های عراق و افغانستان نیز به طور مشترک بر سکوی سوم بایستند.
همچنین در رده بندی تیم‌های ایرانی شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، تیم کاراته ایشین ریو گیلان با اقتدار عنوان نخست را به خود اختصاص داد، آذربایجان شرقی دوم شد و خراسان رضوی بر سکوی سوم قرار گرفت.
در پایان از سوی مسئولان، به تیم های برتر این دوره از مسابقات، جام قهرمانی و به کاراته کاران برتر رده های سنی مختلف نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
بیش از ۸۰۰ کاراته‌کا در اولین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی سبک اوکیناوا ایشین ریو جام کاسپین از ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان، افغانستان، عراق، پاکستان و تاجیکستان حضور داشتند که به مدت ۲ روز در رشت با هم به رقابت پرداختند.
شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند، که در ۴ بخش کاتا، کومیته (مبارزه)، کوبودو و دفاع شخصی با هم به رقابت پرداختند.
گفتنی‌است، روزبه فتحتوئی‌نژاد، حبیب شریف‌تبار، علیرضا نوروزی و مرتضی نوروزی «۴ داور خمامی» به قضاوت دیدارهای مختلف پرداختند.


موضوع : کاراته
منبع : روابط عمومی هیات کاراته گیلان
http://khna.ir/47662

۱ دیدگاه

  • حامد٦٦ در مورخ 1395/11/11 - 01:42 می‌نویسد :

    سنسی شریف فوق العاده هستن، به امید داوری درمسابقات جهانی….